Rocker..


  • Rockers, individuals or bands who perform rock music
  • Rockers, a generic term used in the United States to refer to musicians or fans of hard rock or Heavy Metal music

.. via Wikipedia ..


.. cred ca notiunile de mai sus sunt foarte clare.. insa am unele chestii de adaugat..


.. mereu m-am considerat un rocker.. de copil, chiar.. am crescut ascultand muzica buna.. eu sunt oarecum rezultatul influentelor familiale.. fiecare asculta anume chestii, iar eu le-am cam cumulat pe toate..nu o sa ma apuc sa fac o lista lunga si plictisitoare cu ce trupe ascult, si de ce.. nu am nimic de dovedit sau explicat.. pot spune doar ca a fi talentat, a-ti descoperi talentul si a fi destul de modest si ambitios incat sa influentezi generatii intregi si sa schimbi istoria muzicii e ceva ce nu poate fi trecut cu vederea.. asta inseamna sa fi interpret de muzica rock.. iar fanii trebuie sa aiba urechea muzicala necesara incat sa aiba cu ce aprecia..

.. mereu m-am mandrit ca sunt un rocker.. am considerat ca “rocker” e un atribut ce cumuleaza multe notiuni.. comportamentul, atitudinea, modul de gandire, afinitatile pentru muzica, si multe altele.. si ma refer intr-un sens bun.. stiu ca exista prejudecatile alea tampite, dar nu ma afecteaza.. toata lumea crede ca un rocker e tipul ala nespalat, mirosind a alcool, pletos, imbracat in piele, barbos, care pipa de rupe si are motocicleta.. fute tot ce prinde, si e plin de tatuaje.. si, e drept.. asta inseamna rocker in zilele noastre, dar sincer nu prea sunt de acord cu ea.. asa zisii roockeri de azi sunt un afront pentru efortul si cultura creata de cei dinaintea lor.. pacat..

.. cum am zis, mereu m-am laudat cu faptul ca sunt rocker.. si cine ma cunoaste, stie ca nu ma incadrez definitiei moderne.. nu beau, nu pip, motor nu am.. nu ma recunosti dupa miros si plete/barba am din cand in cand, cand maa puca.. imi plac tatuajele pentru originalitate, dar doar pe pielea altora.. si totusi, cand vine vorba de muzica, ai ce vorbi cu mine.. nu am studii de specialitate, din motivul simplu ca nu am considerat ca pot castiga o paine din asta.. cant la tobe de la 6 ani, iar acu’ ma chinuie talentul sa invat chitara.. ce ascult se vede pe blog.. dar e doar o farimitura..

.. pe mine muzica buna ma inalta, ma ajuta sa strabat distante infinite intr-o secunda.. ma duce intr-o lume vesela si linistitoare, departe de problemele vietii.. ma inspira, si imi da energie cand nu mai am forta sa fac ce trebuie facut.. nimic nu are in sufletul meu mai mare decat muzica de calitate..

.. nu am prea avut instinct de turma niciodata.. desi, din scoala generala incepand, am fost oarecum “criticat” pentru ca eram diferit, nu m-a interesat si mi-am vazut de ale mele.. vorba aia, nu dejaba sunt berbec.. dar ce mi-a fost dat sa vad de curand, mi-a facut greata..

.. holbati-va si voi..

.. pot zice ca, din persoanele ce apar pe acolo, cateva le stiu personal, si pe altii din vedere.. si sunt asa departe de notiune de “rocker” die numa.. eu unu nu vad nici o diferenta intre un bairam cu manele si pisi-uri ce dau din buci, si inregistrarea asta dintr-un “club de rockeri” din sibiu..

.. niste disperati dupa pizda si alcool, care se intampla sa asculte unele trupe – cica rock – doar de dragul de a fi interesanti si rebeli, si-au lasat cioc si plete, si s-au dus acolo sa bea ca porcii, sa urle si sa se strambe – concurs de baut tzuica cu polonicul?.. trasa fi alcoolic bine sa faci din’astea – iar tipele?.. ti-ai rupt ciorapii, te-ai frecat de un motor in timp ce iti miscai bucile suav, ca pe o melodie de la salt’n’pepa.. si iata.. suntem rockeri veritabili.. ete pula..

.. ma, voi nu ati sti ce e aia rock, nici daca v-ar lovi un bolovan de dimensiunea planetei jupiter dupa ceafa.. ma faceti sa imi fie rusine ca sunt rocker.. nici nu ma mir ca lumea are asa o parere proasta despre muzica rock.. ca dovada, mai nou canta gutza rock.. pai la ce vad aci, ati fi buni prieteni.. impartiti paharele, femeile si iq-ul.. cam greu cu iq-ul, e prea putin pentru atatia.. partea proasta e ca, tinereii nu alte exemple si nu au de la cine invata, asa ca mergem din rau in mai rau.. imi zicea o proasta d’asta vara trecuta ca.. dream theater sunt comerciali.. pai atunci ce pula mea mai canta leona lewis?..

.. eu unul sunt mai prost, si zic altcevaa.. am mai mult respect pentru gutza, decat pentru astia.. macar gutza recunoaste ce fel de persoana e, ce canta si ce-i poate pielea.. astia-s manelo-loveri imbracati in chiele de animal..

.. dar da, vorba aia.. de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere.. eu stiu ca-s rocker, si refuz sa imi fie rusine din cauza unor dobitoci.. dar pot zice ca v-as incuia la zoo, cu restul animalelor, nu de alta.. dar mari sanse sa iesiti de acolo mai inteligenti.. intre timp, ma fut in rockoteca voastra, si fetele cinstite ce dau din buci, si alte parti nefolositoare ale corpului, pe acolo..

.. asa ca, luati si voi un creier de imprumut, niscaiva timpane care a nu fie de tabla, alama sau alte aliaje.. si dupa ce digerati si voi muzica adevarata, mai discutam.. pana atunci, go fuck yourself..

.. rock on!.. later..

 

Leave a Reply

