Instructor..


.. as putea discuta in continuu despre asa zisii soferi de pe soselele Romaniei.. stiti si voi, sinucigasii aia cu lamuia pusa pe bmw-ul platit de tati, sau iuby,sau dreq mai stie cine.. si vina apartine politiei si instructorilor..

.. cu abiitatile politiei nu am dovezi, desi ieri mi-a taiat unu fata, pe linie continua, fara sa se asigure, ca de.. el e organ.. si organ l-am facut..

.. dar cu instructorii?.. well.. cum mergeam io linistit, la talpa, trec pe langa o masina de scoala, parcata langa trotuar.. si, printre picaturile de apa de pe parbriz – rezultat a fulgilor de zapada topiti – ce imi vede retina mea?.. take a look..

.. pe bord, pe locul din dreapta – rezervat instructorului – statea frumos, peste un pliant, o dragutza masinutza de jucarie, cu girofar.. la vederea careia am bufnit in ras si am urlat.. WTF?!?..

.. asa se face scoala acu?.. ii arata parcarile pe bord?.. parca il si vad pe instructor tinand masinutza pe parbriz, in timp ce il auzi.. “vrooom.. vrooom.. tiinooooo niiinnoooo“.. sau pur si simplu ii zice scolarului..

– ma, sti ce? fereste-te de astia.. e destepti..

.. sau..

– fa ce vrei, dar cand ii vezi pe astia, stai cuminte..

.. eitherway, ii clar ca mintea instructorului, si cea a scolarului in consecinta, e la nivelul unui copil de cl 2-a.. efectele le vedem zi de zi in trafic.. toti e inconstienti, si se joaca cu masinutze.. nice, ha?!?

later..

4 thoughts on “Instructor..

  1. Chestia asta mă duce cu gândul la americani, care învaţă cu ajutorul jocurilor şi jucăriilor (nu mă refer la şofat, ci la materiile şcolare, în general)🙂

    Like

    1. ma, eu nu stiu ce fel de sofer esti, dar io stiam ca parcarile le inveti altfel :)) cu masinutzele ne putem juca si acasa..

      Like

Leave a Reply

