Get me out..


.. mda, muierile astea imi tot dau de lucru.. io nu imi gasesc bucile cu harta de cate am de rezolvat, si fetele ma pun la tastat.. cum, care muieri?.. emma si hubbis.. da, le urasc.. but that’s why i love’em.. ce tema mi-au mai dat ?!?.. well.. cica ele vrea sa stie / ce-mi doresc eu mie / de vreau fericire.. a.k.a. ce face prostu’ cand iese in oras la intalniri romantice.. ooo da.. are you ready for this?..

.. so, cu ce sa incep?. pai.. am observat ca fetele vor sa stie ce gandesc baietii.. si cum, fetele de mai sus stiu ca nebunu’ de mine raspunde mereu la orice provocare, sau intrebare. hai sa lamurim si asta.. ce inseamna intalnire pentru un tip?.. e un joc de strategie in care capul de sus executa ordinele capului de jos, in scopul de a obtine retributia dorita.. vreti idei?.. vedeti mai jos..

.. evident ca vine replica.. obsedatule, porcule, pofticiosule, blablabla.. asa, si ?!?.. in momentu asta femeile se impart in doua categorii..

– cele care nu ma cred, pentru ca-s prea naive.. si le zic. wake the fuck up!..

– cele care nu vor sa ma creada, pentru ca.. na, iuby le iubeste sincer, iar eu sunt un misogin fara masura.. la a doua subscriu..

.. sa fie clar.. primele trei intalniri, orice tip e perfect.. e amuzant, te asculta, te respecta, ajunge la timp, etc.. pentru ca aia e limita de suferinta si suportabilitate.. va ignora, indiferent cat de al dreq, proaste si enervante sunteti, pentru ca.. na, ala micu’ e erect, si am face orice sa va vizitam intre sarbatori.. cu cat sunteti mai bune de pula, cu atat avem mai multa rabdare.. odata ce v-am prins.. BUH BYE..

.. surprinse?.. trist.. daca nici acu’ nu stiati ca majoritatea barbatilor sunt speriati de femeile mai inteligente decat ei, e trist.. nici un tip nu vrea femmeie inteligenta.. vrea una destul de aratoasa incat sa se uite toti dupa ea, dar destul de proasta incat sa stea cu el.. destul de usuratica incat sa faca orice in pat, dar destul de cuminte incat sa ii faca doar lui.. get the idea?.. un fel de femeie gonflabila.. d’aia si au alea atata succes..

.. acu’, presupun ca ar trebui sa zic de mine..

.. vrei sa ma scoti in oras?.. vrei sa ma vezi.. ma suni.. urasc fazele alea ca.. na, eu sunt tip, eu trasa sun, eu trasa fac primul pas, blabla.. va vreti emancipate si respectate fetelor?.. foarte bine, atunci suntem egali.. vrei sa ma futi, ma cauti.. daca nu, uita-te pe aacaasaaa..

.. nu ma deranjeaza daca suni si zici.. hai ne vedem in 20 minute.. daca am timp si pot, se rezolva.. trag neste tzoale pe mine, si vin.. ce tzoale?.. ma, nush.. de obicei ma imbrac comod, si in functie de dispozitie, si nu ma intereseaza unde merg.. daca compania e placuta, ma simt bine oriunde.. daca vrei sa nu vin, te apuci sa imi dictezi cu ce ai vrea sa ma imbrac.. p.s. daca ocazia sau locatia o cere, ma imbrac si frumos sau elegant.. dar de obicei e ceva rar, pentru ca putine persoane din viata mea cosider ca merita chinul😀..

.. disper cand ma suna cineva si vrea sa ne vedem – indiferent ca o face din timp, sau asa, pe moment – si zic ca, nu pot, ca am altele de rezolvat.. si o ia personal, si pune botu’.. da’ ce plm vrei?.. crezi ca locuiesc intr-o floare, mananc polen si ma uit la soare?.. crezi ca stau langa telefon, astept sa suni si apoi imi dau startu sa alerg spre tine?.. get a fucking clue.. unii mai au si probleme, si o viata cu responsabilitati.. nu stau, se machiaza, ies in oras si se fut in fiecare zi.. nu pricepi, fuck off.. neeext..

.. ma vrei binedispus?.. nu ma cicali la cap din 5 in 5 minute, cu toate nimicurile.. si daca vrei cu adevarat sa ti-auzi un monolog frumos ardelenesc – SaltwaterC stie despre ce vorbesc – ma trezesti din somn cu apelul.. ai face bine sa iti pregatesti timpanele.. enjoy..

.. daca crezi ca dragostea platonica e dragostea pentru platina, Ceaikovski joaca la Verona, si ultimul articol citit care ti se pare interesant a fost unul legat de fashion, Gutza sau cluburi de fitze.. imi platesc consumatia, ma ridic si plec.. vreau o femeie cu simtul umorului, cel putin la fel de inteligenta ca mine, cu destul tupeu incat sa imi faca fata si destul bun simt incat sa se poarte frumos..

.. sa nu credeti ca scopul intalnirii e altul la mine.. i’m a guy.. we all wanna fuck.. macar eu recunosc.. diferenta e ca, gandesc cu capul de sus.. asa ca, poti sa ai sanii cei mai rotunzi, rautaciosi.. poti sa ai cele mai mulate tzoale, si fundul cel mai obraznic.. poa’ sa imi stea scula tare ca granitul cand te vad, sa pot sparge ziduri de beton cu ea.. daca esti o pisi proasta, avida dupa bani si cu kilometrajul uzat.. fuck off..

.. mai bine citesc ceva interesant si ascult ceva bun in timp ce savurez o bere decat sa te bag in seama.. mai bine te bag altundeva..

later..

5 thoughts on “Get me out..

Leave a Reply

