Cat food..


Un bucatar italian de top a cazut in dizgratia conationalilor dupa ce a recomandat o reteta pe baza de carne de pisica. Bucatarul a oferit in timpul unei emisiuni La Prova del Cuoco de pe RAI o reteta de “pisica dulce suculenta”.

Postul TV a fost luat cu asalt de iubitorii de animale si de organizatiile care le protejeaza drepturile. Bucatarul a spus ca reteta este una foarte aprecata de cunoscatori in Valdarno, Toscana.

.. via City News ..

.. va place ,nu?.. de fast food am auzit, si de cat food.. dar asta e ridicol, dar totusi practic..

.. adica, ce.. care e problema.. e o chestiune de gusturi.. romanii mananca sarmale, chinezii creier de maimuta, africanii mananca orice, doar sa aiba ce manca, si italienii?.. well, in speta, bucatarul de mai sus..

.. nu inteleg de ce lumea face din tantar, armasar.. protectia animalelor.. e drept ca sunt un pic subiectiv.. i hate cats.. si nu imi pot imagina ce gust au.. dar ce ma intereseaza?.. cine vrea, sa plateasca.. pai nu a chinuit-o, a mancat-o.. asa cum mananci porc, vita si alte chestii.. sau am ajuns atat de rasisti incat mancam doar animalele urate???.. pisicile-s dragute, si nu merita.. ete piula..

.. da, am ajuns rasisti.. am ajuns sa ne uram propria specie.. de abia asteptam sa ne luam de un semen al nostru, indiferent ca e vorba de un motiv serios sau doar pentru nimicuri de genu’ asta.. daca toti bucatarii care veneau cu o reteta noua de-a lungul timpului pateau ca italianul asta, mancam si acum ca in epoca de piatra.. crud..

.. am observat ca in ultimii ani se exagereaza.. cu protectia animalelor.. am devenit in cel mai bun caz absurzi.. si animalele au mai multe drepturi decat oricine.. doar pentru ca neste indivizi fara viata personala, ascunsi in spatele unor organizatii non-profit, vocifereaza sus si tare in sprijinu animalelor, pentru ca “are una acasa, si o iubeste“..

.. fiecare are animalul lui de casa.. pisica, hamster, nevasta.. cu unele merge dresaju’, cu altele nu.. e al tau, ti-l duci.. aia nu inseamna ca daca vecinu’ alege sa si-l manance pe al lui, nu are dreptu’.. I could not care less..

.. besides, cica e criza.. n-are bani omu’ de altceva, isi mananca matza.. da-o dreq, trasa aiba ceva calorii stranse, doar o mestecat destul la cat food..

later..

3 thoughts on “Cat food..

  1. poza a doua e scarboasa <_<… iac!… nu-mi imaginez cum ar putea cineva sa manance o pisica, poate si pentru ca-mi plac pisicile… cat despre protectia animalelor, uneori mi se par ipocriti, adica cum spunea si teo (deko cafe), exista mai degraba "politia animalelor mici si adorabile"

    Like

  2. Uneori (de multe ori) animaliștii sunt mai răi decât animalele, în speță cei ce nu pot dormi de grija lor, dar nu ar mișca în schimb un deget pentru probleme sociale mai spinoase.

    PS: chestia din prima poză seamănă cu pramatia mea ce am adoptat-o acum jumătate de an.

    Like

Leave a Reply

