Kultur fun..


.. ziua de sambata a fost mirifica pentru mine.. din toate punctele de vedere.. dar toate s-au sters cu buretele seara, dupa 7, cand nebunii s-au adunat in Kultur Cafe, unde si-au facut numarul ca de obicei..

.. dormisem vreo 6 ore in ultimele 72.. iar vineri dupa-masa si sambata dimineata avusesem examen.. trecand peste deprimantele evenimente, am hotarat ca e prea frumos afara, sa stau in casa si sa sforai ca o marmota cu cioc.. asa ca mi-am luat achizitia de mana si am plecat la plimbare, fara sa bag in seama ca nu mancasem de cu seara.. acu, scriind, incercam sa lamuresc lungimea traseuui ales, aleatoriu.. .. am purces la talpa spre centru, unde cica era targ de nunti, sa vedem ce naiba de program are.. pe drum ne-am oprit la covrigi – ca nu puteai sa treci pe langa mirosul ala imbietor si sa nu te bagi in seama la coada – si in timp ce rontaiam la aia am ajuns si la Imparatu’.. unde ditamai multimea de sibieni se holbau si se fotografiau cu masinile parcate la intrarea hotelului.. ce-i drept, frumoase.. dar noi nu ne agitam, ca le vazusem cu 2 zile inainte, la ele acasa.. stand linistite in garaj..

.. de acolo, hai in kultur.. la un suc si o poveste.. suna telu.. SaltwaterC..

– bey Marcele, mai e valabila iesirea aia ?

.. ma, valabila a ramas, asa ca i-am zis omului pe la 5 ca la 7 ne adunam.. urma sa vina si Adi.. intre timp ajunsesem pe jos in capatul celalalt de oras, de unde trebuia sa ma intorc iar spre Kultur.. pe drum, dau de Jeorje.. si ui asa clubul nebuneilor s-a reunit.. astfel ca dupa toate perlele, nebuniile verbale – ca sa nu zic orale, ca se gandeste lumea la adjective negative, iar eu sunt pudic – si hohotele de ras, iacata cum arata lumea..

.. mai trebuie mentionat ca a trebuit sa strabat iar orasu’ ca sa ajung acasa, asa ca per total, in ziua aia am facut neste kilometri.. dar la naiba, ca a meritat.. si sper sa ne adunam in fiecare weekend.. intre timp, salut ideea Kutur de a organiza seri de genul acesta – 90’s Music – si va invit sa ascultati una din piesele misto din seara aia.. enjoy.. later..

2 thoughts on “Kultur fun..

Leave a Reply

