Ete cupidonu’..


.. da, stiu.. 14 februarie.. ziua indragostitilor, cupidoni prin aer, chesti roz in vitrine.. ziua in care femeile trebuie rasfatate de 2 ori mai rau decat restu’ anului.. blabla, don’t care.. ce credeati, ca imi ies din tipar si devin roza toata, uda, cu plasa de cadoaie in mana.. ete.. cupidonu’..

.. urasc ziua asta.. asa cum urasc prostii.. pentru ca au multe in comun.. in primu’ rand, cine e Sf Valentin.. apai..

Saint Valentine’s Day (commonly shortened to Valentine’s Day) is an annual holiday held on February 14 celebrating love and affection between intimate companions. The holiday is named after one or more early Christian martyrs named Valentine and was established by Pope Gelasius I in AD 496. It is traditionally a day on which lovers express their love for each other by presenting flowers, offering confectionery, and sending greeting cards (known as “valentines“). The holiday first became associated with romantic love in the circle of Geoffrey Chaucer in the High Middle Ages, when the tradition of courtly love flourished.

.. mai multe informatii aici ..

.. so, sa le luam pe rand.. nu-s catolic, si daca eram, as fi fost obligat – teoretic – sa serbez sarbatoarea asta, pentru ca e trecuta in calendar.. am zis teoretic, ca nu inseamna ca daca esti botezat catolic, esti si practicant.. io-s ortodox, si ma doare-n cot de nush ce narcisist cu palarie inalta de carton, ce statea pe scaunul papal, care a hotarat sa ne iubim mult, si prin toate partile pe data de 14 februarie.. deci, pe criterii religioase, nema sarbatoare.. acum, ca am clarificat asta, trecem mai departe..

.. care piula mea e treaba cu americanii?.. toata lumea se ia dupa ei, ca orbii dupa zgomote la orgie.. de ce dreq?.. cred ca s-a dovedit in nenumarate randuri, si se dovedeste zi de zi, ca poporul ala e cea mai dobitoaca multime de pe planeta.. cumulativ vorbind.. tot ce e cool sau new trend la ei, gata.. e instantaneu preluat de catre toata lumea.. fara nici o secunda de analiza.. si cum sa ne lasam noi, romanii, mai prejos?.. doar suntem o tara ieuropeana acu’, nu?..

.. am zis ieuropeana caci, daca ati fi atenti ati observa ca majoritatea structurilor de conducere – fie ele locale, judetene sau nationale – dau dovada de un numar considerabil de razesi.. numa’ de ei dai.. chiar zilele trecute am dat pe strazile sibiului de o domnisoara ce impartea pliante.. mi-a plantat unu’ in mana, am zis mersi, iar ea a raspuns: “cu plashierie..”

.. si iacata, cum zambieshte el shtiefan, die dupaa moarte.. ca doara a cushierit aproapie toata ieuropa.. se inmultesc moldovenii in asa hal incat si gandacii de bucatarie au devenit invidiosi.. dar am deraiat, asa ca revin pe ferate..

.. so, am stabilit ca nu imi plac moldovenii, dar eu de fapt de americani voiam sa zic.. nu ma pot ghida dupa ei.. nu imi pot lua ca reper social, si nu numai, un popor a carui geneza a avut radacinile in pleavna societatii britanice, un popor care duce o lipsa totala de originaliate si reusite, dar culege lauri si impune cu nesimtire intregii lumii – atat social cat si politic – ce si cum sa faca.. si, ca tot vorbeam de prostie..

.. hai sa vorbim si despre romani.. am mai trecut eu tangential pe langa subiectul asta, mai ales pe langa ideea de democratie si ce inseamna ea pentru romanashi.. as putea enunta o droaie de comparatii ce se vor inteligente sau elocvente, dar mi-e lene, si nu are rost, pentru ca nu vor fi intelese, asa ca o luam asa, pie romanieshte.. romanii sunt dobitoci..

.. cum poti numi o natie care se ia dupa o sleahta de dobitoci? si mai dobitoci.. pe bune, la noi e crescatorie.. imi spunea un om in clasa 10-a.. un profesor de matematica pentru care eu am mare stima.. zice..

– care este prostul perfect?

– ???

– calculatorul, pentru ca mereu intreaba..

.. na, sper ca nu e lipsa de respect, dar il contrazic pe domnul Stefanescu, zicand ca acela e romanul..

.. romanul nu intreaba niciodata, el stie tot.. si daca intreaba, si nu ii place raspunsul, te contrazice, si isi rezerva dreptul de a te face prost.. el stie mai bine.. el se pricepe la toate, e cel mai bun la toate.. iar daca el zice ca 14 februarie e o zi ce trebuie sarbatorita, si ca trebuie sa fi romantic in ziua aia, atunci trebuie sa.. iti bagi pula in el !.. si fetelor.. felicitari.. de data asta sunteti egale cu barbatii.. nu facem discriminare..

.. so, in prostia mea – motivata, as usual – am bagat pe toata lumea in aceeasi oala, desi exista o diferentiere de motiv, in functie de sex..

.. tipii: ma, astia-s shmecheri, exact ca in restul anului.. nu sunt romantici, ii doare fix in pula de tipa cu care sunt, e o chestie de strategie..

– ii cumpar si la aia ceva, sa o mai impresionez.. ca na, arata bine, si partidele-s bune.. cat mai tine, tine.. cand nu, neeext..

.. partea tare e ca tipele-s asa de proaste, incat se simt flatate de faptul ca primesc cadoaie, se simt iubite si se lauda a 2-a zi prietenelor.. si tipa care a primit cel mai valoros cadou va fi castigat.. invidia celorlalte si cel putin o tura de barfa.. ca sa nu mai zicem de obligatia de a suporta prostu’ inca ceva vreme, doar a platit nu?.. idiot..

.. tipele: ma, astea-s proaste.. bine, as putea zice naive, dar in cazu’ asta e acelasi lucru.. se vor romantice.. indragostite, iubite, apreciate.. si, desi in restul anului urla sus si tare ca.. dimensiunea nu conteaza, cadourile nu trebuie sa aiba valoare, blabla.. ziua asta e exceptia care cofirma regula.. trasa ii duci flori, cadoaie, sa o duci intr-un loc special, sa o rasfeti, sa o faci sa se simta bine si apoi.. evident.. sa o si futi calumea, sa fie pachet complet.. toate astea se traduc in limbaj feminin astfel:

– am primit atentia meritata.. ma iubeste..

.. p.s. in cazul tipelor, trebuie adaugat ca: unele chiar se prind ca gesturile tipului din 14 februarie nu sunt veritabile, sau bazate pe sentimente sincere, dar trec cu vederea.. de ce ?.. considera ca ELE trebuie sa fie rasfatate.. nu se numeste asta cumva materialism?.. eu as numi-o prostitutie..

.. si, in cazu in care nu faci parte din nici una din categorii – ma declar vinovat – trebuie sa suporti.. replicile tipilor, prostia tipelor si cadourile alea de cacat, peste care dai in toate vitrinele.. stiti si voi.. ditamai inima rosie, brichete cu model, cani cu inimioare, brelocuri cu prenume de femei, blablabla.. scarbos.. nu vorbim de pret, vorbim de gusturi..

.. daca ar fi sa vorbim de bani, as zice ca.. daca poti face bani exploatand prostia oamenilor, well.. fuck’em.. sa se inghesuie in mall, la casele de marcat, in restaurante, pe bancheta din spate.. sa se invete minte sau sa plateasca in continuare.. either way, I could not care less.. desi, e deprimant faptul ca astia se inmultesc intre ei..

later..

7 thoughts on “Ete cupidonu’..

  1. Tare intalnirea cu moldoveanca:)) stiam ca sunt multi prin Brasov, dar vad ca au navalit si prin Sibiu. Nu-s contra lor, inca nu m-au suparat cu nimic…

    ps: nice theme man… parca am windows 7 in fata nu un sit web:)) mai ales ca poti schimba si stilul

    Like

  2. Daa, femeile nu rateaza ocazia sa primeasca cadouri chiar daca sunt niste sarbatori tampite. Scuza-mi exprimarea :)) . Oricum ma uitam la Stand up Cafe pe HBO si era vorba de o numta , sa sti ca mare dreptate a avut , si nunta este facuta ca sa se distreze , cine ? Femeia, mireasa clar… Este Dansul miresei, nu si al mirelui , se fura mireasa, nu si mirele , tortul miresei, nu si al mirelui , atunci de ce nu dedicam 365 de sarbatori pentru femei ? Lasa ca s-a introdus si ziua barbatului , su ziua tatalui . Nu ma intelege gresit , daca prietena mea citeste ce am scris ma omoara :)) dar asta e partea a 2-a .

    Multa sanatate!

    Like

  3. Eu n-am sarbatorit niciodata chestia asta, pentru mine e o zi ca oricare alta. Recunosc ca ma deranjeaza toate kitchurile alea scoase la vanzare, dar incerc sa le ignor. Chiar nu cred ca mi-ar placea sa primesc de la un tip o inima mare de plus care canta “I love you”. :-&
    Da, imi plac surprizele originale si romantice, dar pt ele nu trebuie sa existe o zi anume. Ca n-ar mai fi surpriza pana la urma.😀
    Cat despre americani….prosti mai sunt, doamne. Si noi si mai prosti ca ei, vorba ta.🙂

    Like

Leave a Reply

