Spune pe bune..


.. e ceva ce am observat mai demult.. absolut toate persoanele sunt ipocrite.. se asteapta sa li se vorbeasca mereu politicos, frumos, atent.. si fac la fel.. si mai ales. sa li se spuna lucruri placute, pozitive.. de ce? pentru ca asa e frumos, pentru ca ei vor sa se inteleaga bine cu toata lumea, pentru ca… BULLSHIT !.. viata e nasoala asa cum e, plina de umblaturi, facturi, responsabilitati.. mai trebuie sa ne si mintim o data la 2 minute?..

.. nu ati avut vreo discutie cu cineva, in care stiati exact ce vrea de fapt sa zica, insa gura persoanei respective emitea cu totul alte cuvinte?.. m-am saturat de asta..

.. eu mereu am zis ce am avut de zis.. daca lumea a fost dispusa sa asculte.. am zis fie frumos si elocvent, fie imbogatit cu jargon si gesticulatii – in functie de dispozitie si mesaj – si am observat ca indiferent de natura persoanei careia ii comunic, se intampla urmatoarele: 1. le intra pe o ureche si iese pe alta.. 2. se supara pentru ca ai avut tupeul sa zici in mod direct ceea ce gandesti.. so, concluzia logica ar fi ca nu mi-a prins bine, pentru ca a alienat lumea din jurul meu.. eu unul marturisesc ca decat cu asemenea persoane superficiale in jur, mai bine solo.. si va sfatuiesc.. spune pe bune.. later..

[audio:http://www.myblackreality.ro/wp-content/uploads/2009/09/Holograf-Spune-pe-bune.mp3%5D

Holograf – Spune pe Bune

ai o masca pe fata,
ai o frana in gand
ti se spune ca-n viata, se asteapta la rand
si e bine, e mai bine sa taci,
e mai bine, e mai bine sa taci.

ai o mie de vise, ai o suta de lei,
paradisuri promise si nimic ce sa iei.
dar e bine, e mai bine sa taci,
e mai bine.

spune, spune totul pe bune
spune, nu te teme de-un nume
spune, spune ce vrei

spune, cere-ti locul in lume
spune, toate rele sau bune
spune, spune ce vrei.
te-ai nascut din cenusa,
tot cenusa vei fi.
viata bate la usa,
ai de dat tot ce stiï.

5 thoughts on “Spune pe bune..

  1. Şi eu zic totul pe faţă, dar încerc (pe cât posibil) s-o fac fără ca acea persoană să se simtă jignită. Depinde şi de persoană, desigur…
    Uneori prefer să tac, pentru că ştiu că n-am cu cine discuta, cum ai spus şi tu – le intră pe o ureche şi le iese pe alta.

    Like

Leave a Reply

