Avatar..


Ioana Alexandra Petrica, de 24 de ani, din Constanţa este prima victimă a filmului „Avatar“. Ioana este fiica inspectorului sef adjunct pe Relaţii de Muncă de la Inspectoratul Teritorial de Muncă Constanţa, Maria Petrica.

.. via Adevarul ..

Potrivit rudelor, tanara din Constanta suferise recent o deziluzie din dragoste, din care inca nu-si revenise complet. “Era o fire mai sensibila. Eram sigura ca a depasit perioada de suferinta dupa despartirea de prietenul ei, acum patru luni, altfel nu o lasam sa plece la Cluj. Dar dupa ce a vazut filmul «Avatar» i s-a adancit depresia si a facut ce a facut. Filmul i-a rascolit sentimentele“, a spus mama fetei, Maria Petrica, inspector-sef adjunct pe Relatii de Munca de la Inspectoratul Teritorial de Munca Constanta. Femeia a mai precizat ca Alexandra a vazut filmul o data la Cluj-Napoca, inainte de Sarbatori, iar in vacanta le-a cerut parintilor sa mai mearga o data la cinema impreuna.

.. via 9am ..

.. mda.. ce sa iti povestesc.. tot ce zboara se mananca, right? asa ma enerveaza prostia, desi pe de o parte sunt prost si eu ca imi bat capu’, dar ma rog..

.. uit autorul articolului din Adevarul, dar vreau sa intreb.. cate victime asteptati? ati facut tabel? sau ati preconizat cati o sa cada ca mustele prin apartamente? nu inteleg.. si cum poti sa spui ca cineva este victima a unui film? da, sigur.. o plecat filmu’ pe doua picioare din cinematograf si a inceput sa omucida aleator cetatenii romani.. ca astia-s mai nashpa decat restu’ europenilor..

.. si care-i treaba cu filmu’ asta? da, reclama peste reclama.. dar de fapt nimeni nu merge sa vada filmul, sa aprecieze interpretarea actorilor.. toti fugim sa vedem impresionanta grafica pe calculator, ca de fapt acolo s-au dus banii.. un fel de.. desene animate moderne.. daca te deprima desenele animate, esti dus rau de tot.. i mean, really gone..

.. pe femeie o inteleg ca blameaza filmul, e mama, i-a murit copilul, cauta un vinovat.. e de inteles.. n-as vrea sa fiu in sufletul ei.. dar presa? voi de unde le scoateti? sau pur si simplu scrieti orice, atata timp cat titlul e destul de socant incat sa vanda ziarul..

.. sa stabilim o chestie: sinucigasii sunt prostii de cea mai joasa speta, si din partea mea nu primesc respect, sau condoleante, ci doar aplauze.. imi pare rau, nu e nimic personal, dar mai scapam de un prost.. next.. si acum toti zic in minte – “ba, ce dobitoc si nesimtit e asta !” – blablabla, i don’t care.. si va zic si de ce..

.. indiferent ca esti ortodox, catolic, baptist, ateu sau scientolog.. indiferent ca sustii crearea lumii in 7 zile, sau evolutia speciei umane din maimuta.. esti aici.. esti viu, ai primit o sansa la viata, dreptul la fericire si privilegiul de a lua parte la evenimentele – placute sau nu – din jurul tau.. iar tu zici..

– vai.. ce greu imi e.. m-am saturat.. nu am solutie.. lasa ca imi iau glanda..

.. nu ne alegem nasterea, si nu ne alegem moartea.. iar cu partea dintre ele – numita viata – ne descurcam, fiecare cum poate.. dar zic ca la sfarsit, fiecare din noi are macar o amintire care il face sa zambeasca.. asa ca merita efortul..

.. iar scuza?.. dezamagire in dragoste.. mai ieftin si penibil nici ca se putea.. si eu am avut experiente mai mult decat nasoale la capitolul ala.. am prieteni apropiati care au trecut prin acelasi lucru, sau poate inca trec.. si ce?.. ia, luati la intrebari toti majorii de pe planeta, garantat ca fiecare a avut macar o experienta neplacuta in viata sentimentala.. hai ne luam toti de mana si ne dam drumu de pe o stanca.. ete scartz.. neste lasi carora le e frica sa infrunte viata, cauta scuze peste tot, si cand gasesc una, se agata de ea ca un catel in calduri de bulanul epilat al unei tanti.. si cand “nu mai pot suporta durerea”.. hai cu streangu’..

.. vorba lu’ George Carlin.. later..

11 thoughts on “Avatar..

  1. Nu am spus ca twilight e bun doar pentru ca prezinta o poveste de iubire, am spus ca mi-a placut lucrul acesta si ca eram curioasa cum transpun ei diferenta lor intr-un film.
    Si nu, convingerea mea nu este pentru ca sunt fata, doar mi se pare ca mi se potriveste mai bine persoanei mele (intr-adevar, am folosit un termen prea general “fata”). Poti sa contestezi/”contesti” (m-am zapacit😐, se vede ca dorm prea putin) cat vrei si poti sa incerci sa intelegi, dar eu nu pot sa-ti explic exact de ce-mi place.
    Deci, ma refeream doar la mine, ca persoama, de aceea nu pot sa-ti explic, pentru ca nu stiu cum si aproape ce.🙂

    Like

  2. @cleena nu a zis nimeni ca ideea nu e oarecum originala, desi Saltwater a zis bine.. Pocahontas in spatiu.. ergo, o idee furata si cosmetizata, doar doar mai facem un ban.. besides, oricum cartea e mereu mai buna, filmul nu isi are sensul, decat daca ai de facut un rezumat pentru a 2-a zi la scoala..
    so, twilight e bun pentru ca prezinta o poveste de iubire?.. kids, go figure.. adica, cea mai buna motivatie pentru convingerile, ideile sau parerile este ca.. esti femeie.. si tot acela e si motivul pentru care, noi, astia mai prosti, nu avem de ce sa le contestam sau sa incercam sa le intelegem.. oare unde am mai auzit asta.. a da, la orice femeie de pe planeta.. gizas..

    Like

  3. Povestea “originală” adică Pocahontas în spațiu? Există o târlă de chestii despre cât de rip-off e Avatar. Cât despre luzărimea ce își pune ștreangul în gât pentru el/ea, selecție naturală în lipsă de “pull your shit together”. Oricât de lacrimogenă ar fi povestea, nu vorbim nici de prima nici de ultima inimă rănită. Și nu, nu vorbesc dintr-o postură fals superioară, știu ce înseamnă depresia și cât de dificilă poate fi uneori.

    Like

  4. Mie mi-a placut “Twilight”, desi nu se compara cu cartea😀.
    Cat despre “Avatar”, inca nu l-am vazut, dar as vrea. Din cate am auzit, merita pentru povestea originala si pentru efecte🙂.
    Cat despre tipa, imi pare rau pentru ea, dar trebuie sa-i recunosc curajul plin de lasitate, gen “mai bine ma omor (moartea mi se pare dureroasa, iar eu numai masochista nu sunt) decat sa-l infrunt pe idiotul de ex al meu.” Daca as fi fost in locul ei, as fi bocit o vreme, ce-i drept, as fi fost cu moralul la pamant si altele, dar apoi, intr-un final, mi-ar trece…

    Like

      1. Din cate am auzit jumate din film e 3d, sau in orice caz, cu multe efecte si alte chestii de genu’… pentru ce actori sa ma duc daca nu pentru “neactorii” din spatele scenei care au facut tot filmul aproape?… sa fim seriosi, e film, toti actorii trag la duble pana ce scena e perfecta. Lucru pentru care ii admir, sa repeti acelasi lucru pentru doar cateva secunde din “viata” filmului cere ceva rabdare si talent… si totusi, cum ramane cu idealisti care au stat la baza fimului si cu tipii de la imagine si ceilalti? Pentru ei nu ar merita sa vedem filmul? Eu zic ca da. Am putini actori favoriti pentru care as vedea un film de dragul lor😛

        Ce sa-mi placa la twilight? Simplu, e ceva nou, nu reflecta realitatea (am o problema, uneori, cu ea in filme si carti, nu intreba, e complicat, aiurea si poate pueril, dar e opinia mea :P) si e amuzanta. Prezina o poveste de iubire, iar eu sunt fata. Nu ma astept sa pricepi tampeniile confesate in comment, dar fie, citeste-l.
        Si-mi plac cartile, mai mult pentru ele am fost sa vad filmele…

        Like

      1. Da!!!! Asta ziceam si eu, pierzi…. NIMIC! Nu a excelat, nu a fost asa grozav cum se vorbea/auzea,chiar nu m-a impresionat.. 😐

        Like

Leave a Reply

