Weird moon..


.. na, trec peste relatarea aia lunga pline de detalii plictisitoare si complet irelevante pentru voi despre cum am petrecut de revelion.. ce am facut, ce am mancat, blablabla, nevermind.. interesant e ce am observat pe cer in timpul noptii..

.. am scris despre faptul ca in seara de 31 decembrie 2009 urma sa aiba loc o eclipsa partiala de luna.. detalii aici.. e, nu am apucat sa ma holbez pe cer.. de fapt, uitasem.. dar oricum nu imi folosea daca mi-aduceam aminte pentru ca a fost inorat.. dar lucrurile au devenit interesante dupa ora 0..

.. eram afara la o gura de aer, si am ramas placut surprins de lumina de afara.. era luna plina.. cerul se vedea tare fain, dar am observat ceva neobisnuit.. in jurul lunii exista un cerc perfect, format parca dintr-un curcubeu, usor vizibil cu ochiul liber.. desi un fenoment frumos si interesant, nu am auzit niciodata de asa ceva.. si desi ma asteptam sa citesc acum undeva, sau sa aud la stiri.. nu s-a pomenit nicaieri.. sunt curios daca are cineva o explicatie.. pe mine unu’ m-a intrigat si m-a lasat cu gura cascata..desi nu am un aparat profesional, am reusit sa fac cateva poze.. enjoy..

16 thoughts on “Weird moon..

  1. Vai, ce văcuţă am fost!😀 Chiar n-am văzut😀 (twitter şi facebook n-am, iar pe mess nu am observat). Lasă că mă revanşez eu de ziua ta de naştere😛

    Like

    1. am “urlat” pe mess, twitter si facebook “la multi ani.. mie” :)) ce voiai sa fac? sa t sun sa zic.. “vezi ca e ziua mea?”.. nu ma cheama ionut.. unu din prenume e ‘ioan”.. multzam fain de urari.. si mufarina poti sa mi-o spargi, doar doar n adunam ai multi la o cafea.. :))

      Like

  2. Daca n-ar fi zis alina ca a vazut si ea, as fi fost tentata sa dau vina pe alcool.😛 Misto oricum. Pe mine ma fascineaza luna mai mereu, imi place sa ma uit la ea mult.🙂

    Like

    1. adica ce ma, imi faci aparatu’ foto alcoolic???.. p.s. daca iti creste par pe corp cand t uiti la luna, please contact your local silver bullet manufacturer..

      Like

  3. Da!!!!!!!!!!!! Am vazut si noi si oricat de mult ne-am chinuit sa prindem luna cu perfectul cerculet in poze… nu am reusit😦 Oricum o fo`…. indeed weird😐

    Like

Leave a Reply

