Morning face..


.. m-am trezit si eu pe la 11.. minune.. si sunt rupt.. mi-a fost greu sa ma duc si pana la baie.. ma intrebam la un moment dat dk sa fac p mine, si fuck it.. ma dor toate, si mainile mi-s zdrelite..

.. am facut-o si pe asta.. tot ce putea fi renovat a fost renovat.. zic asta pentru ca asta vara nu am apucat, iar iarna – pe frig si umezeala – mai greu cu renovatele.. si, am terminat ? nu chiar.. acu’ vine partea aia cu mancare de sarbatori si spalaturi de la ce am murdarit la renovat.. how fun for me..

.. pe mine ma mira doar ca unele persoane – cunostinte, prieteni, sau straini – cu cate o saptamana inainte de sarbatori, chefuiesc.. ceea ce e si bine, si rau.. adica, e bine ca nu isi bat capul, si de sarbatori vor fi odihniti, nu ca mine.. pe de alta parte cum naiba sa fi atat de nepasator? toata lumea face treaba, inclusiv cei de la tine din casa, si tu te chefuiesti.. nu de alta, dar nu mai faci diferenta intre sarbatori, si oricare alta zi.. dk mereu faci acelasi lucru.. anyway.. nu mai e nimic sacru, de ce ar fi sarbatorile..

.. prejudecatile astea cu mancarurile si curatatul ma enerveaza – dar sarbatorile ar trebui sa fie ceva de suflet, nu un pretext de betie, chefuiala, si agata fufe pe nush unde.. ma rog, fiecare cu valorile lui, indiferent de cat de jos sunt sub 0..

p.s. .. io nu imi gasesc bucile cu harta, si mai am inca treburi.. in caz ca va intrebati ce moaca am.. enjoy.. later..

5 thoughts on “Morning face..

  1. Vai, cum de nu-ti curge nasul? :)) Asta mai lipsea…
    Crede-ma ca nu esti singurul care renoveaza si noi renovam, fortat ce-i drept :)) Ne-a pocnit un calorifer, ni s-a stricat centrala so.. cheama echipa, instaleaza un alt calorifer, freaca peretii ca deh si-o lasat amprenta peste tot :)) Acum urmeaza cumparaturile, traficul infernal, aglomeratia din magazine, mancarea, frecatul prin bucatarie, baie, camere etc.
    Happy happy joy joy, ce somn vom baga de Craciun.

    Like

Leave a Reply

