10 lucruri ciudate la mine..


.. darnica din fire, emma mi-a arucat iara in ograda ceva de lucru.. ma pune sa scriu 10 chestii ciudate la mine.. 10.. de parca nu ar fi mai multe.. cik mi s-a ingaduit sa intrec limita.. oricum o fac mereu :)).. anyway.. mi-a luat ceva timp sa notez lucruri pe care altii le-ar putea considera ciudate, nu de alta, dar sunt tare multe.. here we go..

  1. ascult muzica.. cand conduc, mananc, citesc, invat, dorm.. acasa, la scoala, pe drum..
  2. cand imi tai copitele, strang din dinti de parca soarta planetei ar depinde de asta..
  3. cand e vorba de o melodie, un film, ceva care ma inspira, ma fac pielea gainii..
  4. nu fumez.. la mine in masina sau in camera nu se fumeaza.. punct..
  5. beau rar, si atunci f putin.. asa ca oamenii beti ma agita, oricat de binedispusi ar fi.. ma simt ca un claustrofob in cusca..
  6. nu beau dupa nimeni.. ti sete, iti cumpar.. dar dk pui gura pe sticla / paharul meu, we got a problem..
  7. fiecare obiect are desemnat un buzunar anume, sa le stiu gasi repede: portomenu, telefon, chei, etc..
  8. ma imbrac cum am chef, si cum imi vine.. nu conteaza ca e iarna, daca am chef de tricou, aia iau..
  9. imi plac la nebunie desenele animate.. poate mai mult decat cand eram copil.. is that possible ?..
  10. nu conteaza cat de draguta, amabila, frumoasa, sexy, cuminte, inteligenta e tipa cu care sunt.. sau cat de indragosit sunt de ea.. sunt cerebral si gandesc la rece cand vine vorba de comportament, etc.. si daca rationamentul duce la o concluzie neplacuta pentru mine.. neeeeext..
  11. imi plac motoarele cu ardere interna, imi plac sporturile cu motor, imi place viteza.. dar eu nu le pun in practica.. pot spune ca sunt un sofer precaut..
  12. nimic nu ma atrage mai mult decat o femeie cu un fizic placut, sportiva, si care stie sa aiba singura grija de ea.. genu’ de femeie care are bun simt, se stie purta si care, daca intreci masura, de iti futie o palma, dormi doua zile..
  13. apropo de dormit.. dorm doar pe partea stanga.. always.. altfel nu pot respira, ma sufoc..
  14. nu am talent la desen.. deloc.. daca s-ar face un top al celor mai netalentati la desen, as fi castigator.. in schimb, desen tehnic.. alta problema..
  15. spal vasele.. spal cate vrei.. dar nu ma pune sa le pun la loc, ca disper..
  16. de obicei cand cumpar ceva, chiar daca nu are valoare mare, pentru mine e f important, si am grija de acel ceva.. daca altcineva il strica.. bad day for science..
  17. nu imi place sa aranjez hainele in dulap.. le tot spal, si le las sa s adune.. cand nu mai am loc de ele pin camera, le pun.. dar si atunci las muzica sau un film sa mearga, ca ma plictisesc de mor..
  18. cand gatesc, nu iti baga nasu’ peste mine.. dk la sfarsit ai motiv sa ma injuri, fa-o.. pana atunci, stai in banca ta..
  19. ti-e foame? dk am iti dau, dk nu am, iti dau bani sa iti iei.. dar dk iti bagi degetu / furculita la mine in farfurie.. iti gasesti ce ai cautat..

p.s. work in progress..

p.p.s. cine vrea, poa’ sa preia leapsa..

later..

8 thoughts on “10 lucruri ciudate la mine..

  1. Drăguţ! Semănăm!🙂 Eu nici pe stânga nu pot să dorm. Adorm numai pe burtă😀
    Apropos de punctul 13 – îţi place să faci ordine în dulap? Eu urăsc să aranjez lucrurile frumos înapoi, pentru că nu am răbdarea necesară😀 Când totuşi trebuie s-o fac, dansez în timp ce împachetez hainele (trebuie să-mi descarc cumva energiile) şi termin astfel în câteva ore :))
    Eşti fumător şi totuşi nu fumezi în maşină şi în cameră?🙂 That would be nice😛

    Like

Leave a Reply

