Futu-i..


.. sunt mult prea nervos.. iritat.. deranjat.. etc.. de prostia feminina la volan – care inca o data – se dovedeste a fi incomesurabila.. incat sa scriu articulat, elocvent, blabla.. asa ca.. scurt pe doi..

.. am umblat azi ca in orice alta zi cu masina.. am evitat la fel de multi prosti ca in fiecare zi.. am ajuns acasa.. am lasat-o in parcare.. unde, o soferitza a reusit, desi erau locuri de parcare, si toate destul de incapatoare, sa imi futa mie bara fata si aripa dreapta fata a masinii – retineti – in timp ce a mea era cu motorul oprit si frumos parcata.. as usual..

.. asa ca in primul rand.. exclam.. IMI BAG PULA !..

.. in al doilea.. zicea un prieten zilele trecute ca femeilor ar trebui sa le fie interzis prin lege sa conduca.. mi s-a parut o remarca idioata si oarecum misogina si pentru mine, dar in momentul asta tare mult o aprob..

.. in al treilea.. futui mama ei de treaba.. daca esti proasta ramai pieton.. in caz ca nu sti ca esti proasta, rog rudele apropiate sa iti puna lesa – primesti papa si apa de 3 ori pe zi si mergi la baie cand zgarii usa cu nasu’.. iar cand esti in calduri ar trebui sa iti fie interzis sa te reproduci – iar in cazul al dreq de Murphy style, in care toata familia e proasta si nu stie, I should be allowed to shoot them..

.. sa nu mai aud de criterii si ipoteze mult prea gandite care vin sa sustina egalitatea femeii cu a barbatului, ca o sa exclam ce am exclamat mai sus.. asta si inainte si dupa ce va demonstrez ca alea sunt basme pentru copiii mici sau creaturi cu iq subunitar – alias femeie..

.. astfel ca.. am o dedicatie pentru toate fofi astea care cred ca schimbatorul de viteze e o scula cu numere pe ea, pedalele sunt extensii ale tocurilor trendy si volanul o figura geometrica neobisnuita pe care nu stiu cum sa o manevrezea.. celebrul, si potrivitul.. FUCK OFF !

later..

13 thoughts on “Futu-i..

  1. Sunt foarte sensibilă când vine vorba de muzică. Nu ascult orice (şi mă iubesc pentru asta). Îl detest pe Puya, de exemplu. Urăsc melodia aia imbecilă cu “I can change the world” pe care o aud peste tot, spre nefericirea timpanelor mele. O să cedez psihic dacă mai ascult gunoiul ăla de piesă (însoţită şi de fredonările de rigoare), mai ales la mine în casă!!! Hrrrrrrrr!
    Ştiu, o să spui că sunt bolnavă cu nervii!🙂
    Mă bucur că te-ai mai liniştit. Şi eu mă simt mai bine🙂

    Like

  2. Eu am carnet de un an de zile, dar încă n-am reuşit o performanţă din asta. Am mai făcut eu nişte trăsnăi, dar mici oricum. Şi parcările îmi ies bine (din greşeală cred). În schimb colegii mei care sunt agenţi de vânzări (sunt mereu pe drumuri) au o problemă mare cu femeile la volan. Şi le cam dau dreptate. Exemplu: într-o seară mă ducea acasă unul din ei şi, la o intersecţie unde el avea prioritate, o tanti ce venea din faţa noastră îi taie calea şi virează stânga. Ăsta abia a reuşit să frâneze, 70 la oră, mai greu. Şi de unde că tot madama era tare-n gură. Norocul ei că a luat-o repede din loc căci altfel nu ştiu ce păţea. Ăsta era un pachet de nervi.

    Like

  3. Iaca de aia nu dau eu de carnet, de ce sa frec viata soferilor cu stresul meu la volan? No thanks. Decat sa fiu injurata mai bine sa injur eu pe cei ce in fuga doresc sa ma ia in/pe botul masinii pe trecere sau pe trotuar.

    Like

    1. pai na, macar esti corecta cu noi, si cu tine..
      p.s. alte sporturi extreme nu practici decat astea cu boturi de masini ?

      Like

    1. sa indraznesc sa comentez? :))..
      p.s. e, lasa ca m-a lovit s un tip, cu ditamai camionu’ cu 8 tone de lemne in spate, anu’ trecut.. asta pentru ca am oprit la trecere de pietoni iar el “nu m-a vazut”..

      Like

Leave a Reply

