Slash..


.. zi ploioasa, rece, urat.. si am dat o tura in pauza aia de 2 – 3 pe la faculta sa ii vad moaca lu’ Co.. desi nu eram bine dispus si imi venea sa injur in stanga si in dreapta pentru ca am fost nevoit sa ies prin frig, habar nu aveam ce surpriza amuzanta imi rezerva soarta..

.. na, ajung acolo, si ne proptim in Universitatii.. povesti, blabla.. al naibii, dar iute trece ora aia.. si am zis sa o duc pana in fata salii.. la intrarea in facultate, dam de gramada de oameni inhaland gudroane, printre care si colegi / colege a ei.. una dintre ele.. pe numele ei de vedeta Larisa – una bucata roackeritza bronzata, imbracata in negru, machiata la fel, cu pierce in limba si alte zone care nu ne intereseaza, cu o parere foarte buna despre ea si pofte sexuale incomesurabile, de i se zice prin batrani lacu’ fara fund – se decide sa imi faca cunostinta cu pretenu’ ei..

.. m-am trezit fata in fata cu un tinerel cool.. unu’ din ala cu un floc sub buza de jos, de nu sti.. are buze pe fata, sau pizda.. who knows, who cares.. si asta imbracat in negru, dar cu palarie in carouri alb – negru, par lung, dar geluit ca sa arate neingrijit, o jaca de piele, neste blugi rupti, tenisi si o tona de accesorii.. isi scuipa repede numele, de nu il aud – ceea ce e bine, ca nu am apucat sa pufnesc in ras – iar apoi plecam..

.. no, las fata la scoala, si dispar si eu intr-ale mele treburi.. dar pe drum, o portiune, am mers cu un tip de la aceeasi facultate.. si printe glume, si povesti, reusesc sa aud titlul personajului mai sus mentionat.. nu ma asteptam.. i-auzi aicea..

.. Slash ..

.. am fo’ pe jos..

.. so.. dupa ce mi-am schimbat lenjeria, ca era uda de la atata ras, am purces la a cauta motivatii logice pentru care ciobanelul tanar se auto-intituleaza asa..

.. daca dai un search pe google dupa acel termen de cautare, rezultatele sunt urmatoarele..

.. imagine ..

.. traducere ..
Traducere din Engleză în Română – bară oblică

Dicţionar

substantiv

 

  1. crestătură
  2. tăietură
  3. rană
  4. lovitură
  5. lovitură nechibzuită
verb

 

  1. reteza
  2. ciopârţi
  3. cresta
  4. biciui
  5. critica aspru

.. de distractie, am introdus in Google si termenul crestatura .. rezultatele ?

.. na, continuu sa rad.. si ma gandesc.. asa..

.. cand aud Slash, evident ma gandesc la celebrul chitarist de la Guns’n’Roses.. daca nu as fi auzit de el, si as fi auzit Slash, m-as fi gandit la un tip din ala dur, bine facut, cu o moaca fioroasa, pe care il ocolesti mereu, genu’ ala de tip cu tatuaje si ceva ani de puscarie, care umbla mereu cu un sis in buzunar..

.. no, si intrebarea curge usor si ajunge spre iesire.. de unde moartea capriorii mele are baietelul ala, Blink182-wannabe, porecla aia?..

.. bitangeii astia se cred asa de cool, de nu le ajungi la nasuc, sa le stergi mucii, dar eu unul nu gasesc motive.. am si eu prieteni cu porecle, am si eu una – ca doar se vede in linku blogului – dar toti le-am cules pe motive intemeiate.. dar cine stie.. poate astia din generatia tanara sunt mai literati.. si vor mereu sa creeze oximoroni.. efectul e misto – jalnic si amuzant in acelasi timp.. later..

Leave a Reply

