Bruschete..


thumb300_93-bruschete-cu-legume

.. era candva pin 28 septembrie cred.. pe la ziua de nastere a unei tinere domnisoare.. facuse 19 anisori.. numele ei ? e.. sa-i zicem doar.. bobocel..

.. am luat un taxi spre supporter.. si a oprit unul cum am ridicat mana, dar nu e meritul meu.. e meritul bobocelului sexos aflat pe toace, ca daca eram singur, dreq ma baga in seama.. ajunsi acolo, ne-am aruncat noi fain, frumos pe un coltar.. intre timp a venit si restul lumii si povestile si perlele au inceput sa curga..

.. a fost fain.. mai o poveste.. mai un banc.. mai o poza.. intre ele am strecurat fluide de diverse sortimente.. iaca whiskey, hai cu bere.. apoi un redbull.. de la capat.. anyway, undeva intre whiskey ne organizasem pe echipe.. eu am nimerit la povesti cu Jeorje.. ne holbam ca prostii la meniul de acolo.. destul de variat, iar preturile decente.. papa bun.. so.. ne holbam pe acolo, facem misto de denumiri, de sortimente.. de preturi.. si undeva pe la final, scria frumos.. Bruschete.. ala a fost momentul in care am bufnit amandoi in ras.. da’ nu asa, ne tavaleam.. acu, nush dk era meniul atat de amuzant, sau doar alcoalele, dar radeam ca prostii.. nush.. sunase tare sod.. parca imi imaginam neste muschetari nespalati, dornici de o harta mica si ale caror spade se numesc bruschete..🙂.. e, dar partea tare ca incepusem sa ne contrazicem.. eu aveam senzatia vaga cum ca bruschetele ar fi chestiile alea de rontait, saleuri, pe care le gasesti pe masa si le rumegi inainte sa vina felu’ principal.. Jeorje ma inebunea ca ma insel, dar ca nu isi poate imagina ce inseamna.. bobocelu’ era prea ocupat sa rada de noi.. so, cea mai banala chestie posibila trecuta in meniu a sfarsit prin a fi poanta zilei.. si cum misterul nu se elucidase, mi-am adus aminte acu’, si iaca si lamurirea..

.. bruschetele sunt o mâncare apărută în Italia cu câteva sute de ani în urmă.. în esență, înseamnă pâine prăjită, frecată cu usturoi și stropită cu ulei extravirgin de măsline.. dincolo de asta, pe bruschete se poate pune orice, de la roșii și ciuperci până la legume la grătar, prosciutto crudo sau fructe de mare..

.. deci clar, da?.. astept sa vad pe ce naiba radem data vitoare.. later..

18 thoughts on “Bruschete..

  1. :))) u guys are silly..
    @terapia multzam de blogroll..
    @emma bravvo domne, te poti marita linistita.. convinge-o pe andra, ca nu stie ce rateaza..
    @fruits sunt vreo 40 de retete pentru bruschete, alegi care iti place..
    @Jasmin bea si tu ceva mai util.. besides, fara alcool nu razi? :))

    Like

  2. Iubesc ciorba de burtă şi mă pricep să o şi fac😀 Îmi place cu multă smântână, iar cantitatea de usturoi să fie mică spre inexistentă🙂
    Ştiu că usturoiul e sănătos, dar nu-i suport mirosul şi gustul. Am traume din copilărie cu usturoiul, so… :))

    Clonă-mea, sunt sigură că ţi-ar plăcea o ciorbică de burtă preparată cu dragoste de către surioara ta😀

    Like

  3. Nu suport nici macar mirosul ciorbei de burta, deci nu te astepta sa invat vreodata s-o fac.😀
    Nu inteleg cum poti sa mananci stomac si toate prostiile care le gasesti in ciorba de burta. Yuck!

    Like

  4. god damn it.. acu trasa manc neaparat, macar sa aflu cum sunt
    @andra aia e mancare bre ? treci si fa-mi o ciorba de burta :))..
    @emma e foarte sanatos usturoiul..

    Like

Leave a Reply

