Nu toate sunt la fel..


.. as usual, ma urmaresc prostii.. am observat asta mai demult, si ma straduiesc sa ii ignor, dar din cand in cand cate un super-erou reuseste sa ma scoata din sarite.. in cazul de fata, este vorba de sexul feminin.. ala moale, frumos si sensibil ale carui fitze ar trebui sa le inghitim zi de zi.. ce sa iti povestesc..

.. acu multa vreme hime ma ruga sa scriu parerea mea despre femei.. mai nou, emma intreaba de ce se bat femeile pe barbati.. e misto.. chiar femeile intreaba si se mira despre femei.. si se luau de tipi ca nu le inteleg.. dreq va mai intelege..

.. mi s-a cam acrit de muierile astea proaste si disperate..  urmarind fitzele de la maturitate – pe care le discutam mintenas – incercam sa imi imaginez cum au putut sa ajunga in halu’ asta.. adica na, exista femei inteligente – cand intalniti una, marcati data in calendar – dar pe bune, cand vezi / auzi ce au unele de zis, ce pareri si criterii emit.. .. zambesc.. why? simplu.. sunt imbucurator de proaste.. dar sa o luam cu inceputul..

Fall Out Boy – I don’t care

https://neo1984.files.wordpress.com/2009/11/fall_out_boy-i_dont_care.pdf

.. ma uitam la stiri de dimineata.. spuneau ca fusese organizat un targ de joburi la bucale si ca.. la propriu.. oamenii s-au calcat in picioare incercand sa obtina un loc de munca.. nu ma mir, in conditiile economico-sociale de la noi din tara.. salarii romanesti si cheltuieli occidentale.. muncind cinstit sigur nu iti faci vila..

.. asa se fac banii.. furi cat poti, iti faci multe firme cu gama larga de acoperire a pietei serviciilor, iei multi angajati pe care ii patesti cu salarii de cacat.. si uite asa maximizezi profitul personal..

.. calculele ar fi zis ca erau 15  candidati / loc de munca.. si ca pretentiile angajatorilor sunt mai mari ca niciodata.. vor si experienta, si studii, conteaza si varsta.. .. e greu, foarte greu in ziua de azi sa duci o viata linistita.. sa traiesti cu adevarat, sau sa ai pentru ce.. sa ai o familie, o nevasta, un copil si sa poti avea grija de ei si sa dormi noaptea linistit zicand

– o sa fie bine ..

.. nici macar cei singuri si tineri nu pot face asta.. toata lumea se zbate si se agita, ca in jungla, pentru fiecare bucatica de carne.. si asta m-a dus cu gandul la singura specie de mamifer ale carui efort e 0, beneficiaza de favoruri si singura indatorire sau functie e cea de reproducere.. sau ma rog, simularea ei.. depinde de.. gaura la care joci biliard..

.. acu, sa vina una din multele “Pisi” astea – care conduc Mertzane si SUV-uri, care au linistit sub 24 de ani, manichiuri de bani grei, frizuri la fel, haine de firma, fitze cat incape – dar care au job de prima mana, stand cu buca pe vreun scaun de birou la cate o banca sau birou.. sa vina ea sa zica ca are si experienta, si facultate, si chiar stie ce face.. nu de alta, dar primeste coco grei luna de luna..

.. eram ieri pe centru, umbland ca de obicei dupa toate nimicurile de rezolvat.. stiti si voi cum e.. cand ai 2-3 ore libere sa te uiti in sus la cer, savurezi fiecare clipa.. so.. eram pe centru.. si ca de obicei, ma enervez si ma razvratesc cand vad cate o creatura din aia bipeda care pute de la o posta si are ochelari de soare, desi ploua.. dar ea are voie, ca e trendy.. observ lumea pe centru, si pe unde merg, mai mereu.. si trebuie mentionat ca.. noi, romanii, nu ne putem compara ca gandire, atitudine, civilizatie, societate cu occidentalii.. si ca.. sunt iritat, dezamagit si frustrat in acelasi timp de fiintele pe care le intalnesc zi de zi.. fie ele de sex masculin sau feminin.. insa cele din urma atrag atentie in mod irefutabil.. si am avut o revelatie..

.. majoritatea tipilor merg pe strada, vad o tipa buna, ii zambesc.. i propun o partida – intr-un fel sau altul – si daca ii refuza.. e curva.. daca nu-i refuza, dupa ce se dau jos din pat, de langa ea, e curva.. acuma, am ajuns la o mica concluzie personala, din experienta mea redusa de viata..

.. poa’ sa zica cine ce o vrea.. si tipii.. si tipele.. dar pentru mine asta e un adevar.. orice femeie vrea pula.. that’s right, I said it !!!.. si am zis bine, vrea pula.. pentru ca putine femei mai vor sau mai stiu sa faca dragoste.. indiferent ca sunt mici sau inalte, tinere sau batrane, grase sau slabe.. blonde, roscate, brunete, si cheala poate fi.. toate vor pula..

.. o femeie va sti din primele 5 secunde dupa ce cunoaste un tip.. ce vrea ala de la ea.. si ce vrea ea de la el.. va sti din clipa in care zice..

– ceau, io-s Leustenia..

.. daca va ajunge cu tine in pat sau nu.. asta e diferenta.. tipii se agita, spera, analizeaza, blabla.. tipa sta calm pentru ca stie finalul cartii si citeste de la dreapta la stanga.. nu va lasati amagiti de scenetele alea de teatru.. fete cuminti, fete timide, fete virgine, blablabla..

.. fete cuminti nu exista, pentru ca si ele se gandesc la sex macar de cateva ori pe zi.. si nu neaparat cu tipul cu care e la momentu’ respectiv.. (ala ar fi un caz fericit).. fete timide iar nu exista.. e o contradictie in termeni.. le vezi rosii in obraji, mai tacute si privind in jos de rusine.. achaam.. wrooong.. au obrajii rosii ca isi imaginau ce ti-ar face, sunt tacute pentru ca prefera sa isi ocupe cavitate bucala cu altceva si se uita in jos.. sa vada si ele ce au sa primeasca.. timiditatea feminina e o arma puternica si subversiva, menita sa dea impresia de putere si control tipilor, timp in care femeia misca sforile de deasupra.. iar femei virgine??? ha !?!.. alea sunt un mit, ca si inorogul, mos craciun.. toti am vrea sa le cunoastem, toti le cautam, si nimeni nu gaseste una.. dáia si povestim despre asta, doar cu asta am ramas..

.. am realizat ca femeile pot fi usor impartite pe 3 categorii – asta trecand cu vederea ca putine din cele de azi pot fi numite femei.. a spune “femeie” e ca si cand ai pronunta numele unui prototip. este un cumul de atribute si calitati, care, sa fim realisti, lipsesc cu desavarsire acestor mase de celule – deseori artificiale.. astfel ca, nu poti avea incredere in neste mamifere cu blana lunga, minte scurta si care sangereaza 4 zile si nu mor.. anyway..

.. categoriile ar fi urmatoarele ..

.. toaleta umana .. o stiti.. toata lumea o stie.. fetele o urau in scoala generala si liceu pentru ca le furau prietenii.. si atentia lor.. baietii.. ei, baietii ar minti daca ar zice ca nu le cunosc.. si la propriu si la figurat.. genul ala de tipa in care si femeile si barbatii isi baga pula.. intr-un fel sau altul.. tipa aia care mereu se imbraca vulgar, pute a parfum ieftin si care ofera favoruri de natura contestabila ca sa isi ia tezele sau bacu’.. tipa aia cu machiaj ieftin si riduri la 25 de ani.. la 30 lipsesc dinti.. la 35 lipseste par.. si la 40 se trezeste singura sau cu un sot betiv care ii da in freza – normal ca ii da in freza, ca merge cu ea pe strada si lumea se uita la el, rade si in gand zice ” ce fraier”.. ca a avut-o tot orasul.. – si regreta ca nu a ales alt drum in viata, devine frustrata, nervoasa, urla si ia sticla sotului de mai sus, in care se ineaca pana a 2-a zi dimineata.. cand o ia foamea, gaseste factura de gaz si apoi se decide sa reia activitatile din tinerete.. vorba aia.. obisnuinta e a 2-a natura..

.. femeia cu utilitate practica .. e femeia ideala, desi dobitocii astia de barbati nu o prea baga in seama.. e drept, ca de obicei trece neobservata.. e femeia aceea ingandurata care trece in graba pe langa tine.. femeia aceea care fuge de la servici direct la sedinta cu parintii.. femeia aceea imbracata cu gust – discret si elegant.. femeia aceea care isi petrece timpul liber facand curat, mancare, aranjand hainele pe rafturile din dulap.. femeia aceea care nu prea are timp liber.. se trezeste devreme, inainte tuturor.. se pune in pat tarziu, cand toti dorm deja demult.. femeia aceea superba, care asteapta sa fie descoperita si care ascunde o frumusete incredibila.. femeia care nu prea are timp sau bani sa se aranjeze, dar cand o face esti cel mai mandru barbat de pe planeta pentru ca o ai langa tine.. e sotia care se gandeste mereu la sot intai, si la ea niciodata.. e mama a carei mangaieri o asteptam toti si a carei atingeri ii ducem doru’ mereu.. e femeia care, atunci cand te roaga ceva, orice ar fi, i faci pe plac.. e doamna in societate, femeie in casa si curva in pat.. valoarea ei e incomesurabila, desi, din pacate, lumea o considera “demodata”..

.. bitchy bitch bitch .. alias pitzipoanca, pitzi, pisi.. nu mai are nevoie de descriere.. oare ?!?.. e bitangoasa aia cu telefon mobil in cl. 4-a.. e curvistina aia care la 12 ani exerseaza orale pe banane – si ma refer la fruct.. dupa care pune in practica pe bananele tuturor tipilor cool pe care ii considera demni de ea.. e fofolina aia care la 14 poarta mini la banchet, are insotitor si dupa se duce in cine stie ce club la “continuare”.. e sexoasa aia care, in liceu, cand se discuta despre ea, i se foloseste doar prenumele, pentru ca e asa “celebra” ca o stiu toti.. e matura aia care la 18 ani nu prea mai are ce si pe cine experimenta.. i-a cam facut pe toti.. ergo, facultatea o face in alt oras.. ca sa se marite.. acolo, la facultate, e cinstita, onesta, cuminte, inteligenta, de casa, si serioasa.. ma leshi ?!?.. e botanista aia cu rujuri lucioase pe buze, tone de fond de ten si culori pe moaca, negru la ochi, culori ciudate in par, tone de fixativ tot acolo, cercei de ‘nspe kile, briz-briz-uri trendy selectionate cu atentie in urma a ore si ore de shoppinG.. acolo unde isi gaseste si punctul G.. e decoltata, epilata, bronzata, aranjata,. nu citeste nimic, in afara de cosmo si tabu.. crede ca chilotii tetra sunt moartea pulii, bikinii sunt demodati, iar tanga numa’ buni.. gatitul e pentru fraiere, iar copii sunt draguti si frumosi, atata timp cat sunt ai altora.. nu poate fi vazuta fara haine mulate si tocuri, i se strica reputatia.. are un mers futut in cur ca.. na.. defect profesional.. e tipa aia la 40+ de ani, singura, fara copii.. cu straturi intregi de fond de ten pe fata pe care doar un arheolog le poate data, vopsita blonda, pe care o vezi in cluburi, dand din silicoane si botox-uri, facand concurenta generatiei mai tinere.. cautand un tinerel cu bani sau un dobitoc de varsta ei, doar doar pupa si ea ceva si nu moare singura..

Flyleaf – I’m so sick

https://neo1984.files.wordpress.com/2009/11/flyleaf-im-so-sick.pdf

.. as fi putut exemplifica grafic categoriile.. dar.. prima categorie e vizibila la orice colt de strada sau bodega unde se vinde posirca pe baza de alcool etilic, si nu merita sa stric filmu’ pe ea.. a doua categorie si sa vrei, nu poti.. genul ala de femeie e mult prea ocupata sa o prinzi sa ii faci o poza, plus ca e si rar intalnita.. a treia categorie.. e, asta ar fi fost usor de facut.. cautam un site de socializare gen hi5, tagged, blabla.. sau pur si simplu intram pe Pitzipoance, dar nu merita efortu de a le fi vanat pozele on-line.. reclama gratis nu fac, si oricum dau de ele peste tot, sunt satul, si cred ca si voi..

.. nu cred ca au citit multe femei pana aici.. dar pe aia una care a reusit (sunt optimist) o felicit.. desi, afirm din experienta.. femeile nu neaga.. daca iei 10 femei, aleatoriu.. si cu fiecare in parte, te asezi singur la o masa, in oras, la o cafea.. si discuti despre femei.. si zici asemenea chestii, o sa zica..

– da, asa e.. dar mai sunt si exceptii..

.. evident ca aici se refera in mod subtil la persoana ei.. iar eu la perla de mai sus am un singur raspuns..

– no shit, Einstein !..

.. daca la 10 femei din 10 le zici ca femeile-s curve, si fiecare in parte accepta ideea, dar se considera pe sine exceptia, exista 2 posibilitati logice..

1. toate femeile sunt exceptii.. ale dreq.. voi vreti sa solidificati rau de tot notiunea de regula.. dar serios vorbind, not possible.. daca nu ma credeti, luati o carte de statistica si cititi.. a, am uitat, voi citit doar tabu.. sorry..

2. chiar sunt toate curve, cum am afirmat.. ca vorba aia.. si alea care sunt cu adevarat curve nu o recunosc niciodata.. de ce ar face-o.. ele stiu ca-s curve, noi ne facem ca nu observam, si toata lumea e fericita si si-o trage ca iepurasii.. cat de des posibil.. uite si dovada.. ne-am inmultit.. pacat de calitatea spermei.. vorba aia..

– din 100 milioane de spermatozoizi tu ai fost cel mai stralucit ?!?..

.. acu’, toate femeile sunt deja revoltate.. si ar vrea sa isi bage in mine ce si-a bagat lumea in stelea.. ar vrea sa imi spuna ca sunt un dobitoc si ca, exista o a 4-a categorie, pe care, in misoginismul meu irational, nu am mentionat-o..

NOTA: a fi misogin inseamna a fi rational..

.. care categorie ? pai.. aia cu.. femeia de succes, inteligenta, care a muncit pe spezele proprii, a invatat la faculta, a primit post bun, e bine platita, e asa numita business-woman.. e si sotie devotata, e si mama grijulie.. in timpul liber face sport si arata bine de iti pica lentila in limba de la papuc cand o vezi..

.. na, rahat mai mare decat asta nu am auzit.. sa argumentez din nou?.. simplu.. avand in vedere femeile din jurul lor – ca prin eliminare, restul sunt proaste – si tipii care, let’s face it, gandesc cu capu’ de jos.. chiar credeti voi ca ar fi avut vreo sansa sa ajunga sus prin munca adevarata ?.. alo gara, aici peronu’.. nici o sansa.. asemenea femei nu exista, sunt o iluzie optica.. sunt femeile alea care se lauda ca sunt exceptia, din categoria bitchy bitch bitch.. care vin si zic ca au invatat, s-au zbatut, etc.. si cand colo s-au aruncat din timpul liceului pe cine stie ce sponsoras.. l-au supt de energie si bani.. si la propriu si la figurat.. si apoi pac.. e femeie independenta.. si le vezi conducand masini de 80 de mii de euro.. din munca cinsita ? fuck off.. da, si in fiecare dimineata cand ma trezesc, ma uit pe geam, porcii trec in zbor, cupidonii pasc banane in spatele blocului iar cacatul meu miroase a eucalipt.. iti permit sa ma injuri daca ai motiv, dar nu-mi jigni inteligenta..

.. mi-e frica, mi-e scarba si mi-e mila de generatia viitoare. toate in acelasi timp..

.. mi-e frica, pentru ca lucrurile n-au sa se indrepte,. vor fi tot mai prosti.. vor citi doar ferestre de mess, versuri de manele si denumiri de produse de firma.. vorba aia.. multi da’ prosti.. acolo sta pericolul..

.. mi-e scarba.. pentru ca deja mi-e sila sa ies pe strada, la ce s-a ajuns.. nu imi pot si nu vreau sa imi imaginez ce va urma..

.. mi-e mila ca.. isi vor suporta singuri consecintele.. si sigur nu vor fi placute.. bautura se termina, moda se schimba, sexul nu dureaza o vesnicie, de imbatranit imbatranim toti..

.. CARPE DIEM ??? .. i think not ..

.. Abyssus abyssum invocat ..

later..

34 thoughts on “Nu toate sunt la fel..

  1. Stii ce? Esti foarte tare! Mi-a placut mult articolul tau si surprinzator poate, dar nici nu m-a plictisit, nici nu m-a facut sa te injur, dar ce-i mai grav, nu m-a facut sa gandesc ca n-ai dreptate. Din pacate, ai foarte mare dreptate. Si da, sunt femeie si recunosc lucrul asta. De multe ori imi e rusine ca suntem, cica, sexul frumos, slab…de unde atata?
    Mi-ai starnit interesul si cu siguranta am sa mai citesc si alte articole.
    Felicitari, imi place mult cum gandesti.
    Have a nice day!

    Like

    1. eu ma bucur.. inseamna ca ai cu ce gandi, si chiar pui neuronu’ la treaba.. am observat ca le e din ce in ce mai greu oamenilor sa fie obiectivi, mai ales cu ei insisi..
      .. mersi de aprecieri.. cred ca ai ce citi.. si daca mai treci pe aici, tinem legatura :))..
      later..

      Like

  2. Mi-a facut placere sa citesc acest articol:)
    M-am si distrat putin😆
    Sunt o pustoaica,dar realizez ca ce ai scris tu mai in sus,e 99% adevarat :-)!
    Si mi-a facut o deosebita placere sa citesc ‘femeia cu utilitate practica’ deoarece e gen caracterizarea mamei mele.
    Keep on writing^^!

    Like

    1. si a mamei mele..🙂.. mersi de aprecieri, sper sa mai treci pe aici..
      p.s. mai cauta prin arhiva, mai gasesti :))

      Like

  3. Mie mi-a plăcut postul. Ba chiar l-am citit de două ori. Şi sunt femeie. Şi am întâlnit mulţi bărbaţi care gândesc ca tine. De ce? Simplu. Pentru că au văzut multe. Pentru că s-au săturat până în gât de replica: “Vai dar eu nu sunt ca celelalte.” Păi, la naiba, nici una nu e, dar duhneşte târgul de multe ce-s.
    Sincer mie mi-ar plăcea să cred că sunt destul de integră, că voi duce o viaţă bazată pe principii solide, că n-am să accept compromisuri niciodată, dar până la proba contrarie n-am de unde să ştiu. Na… tot săracu-i cinstit, dar când se întrevede o posibilitate cât de mică de câştig se schimbă datele problemei.
    Păi să zicem că e o problemă majoră, o chestie de viaţă şi moarte, şi singura modalitate (mă rog, cea mai rapidă că singura nu e, dar pe căile cinstite durează foarte mult) e să accepţi avansurile unuia, ce-ai face? Nu le-ai da naibii de principii? Şi-atunci spune-mi mie, tu ca femeie, cu ce te diferenţiezi de aia care o face pentru genţi prada şi maşini de lux? Aaaaa, că ai făcut-o pentru o cauză nobilă asta-i altă poveste, dar calea aleasă a fost aceeaşi.
    Asta e părerea mea, nu vreau să jignesc pe nimeni, poate sunt multe femei cărora nu le ajung nici la degetul mic.

    Like

    1. am ramas placut surprins de cuvintele tale.. ba chiar ai reusit sa ma faci sa rad.. am ramas surprins pentru ca gandesti asa cum gandesti, si pentru ca esti femeie in timp ce o faci.. eu unul te felicit.. a fi realist si independent e dificil din toate punctele de vedere.. iar principii nu prea mai are lumea..
      in ceea ce priveste modestia ta.. nu am ce comenta, decat ca zambesc din nou..
      ma bucur sa vad persoane cu capul pe umeri, picioarele pe pamant si 7 ani de acasa.. esti oricand binevenita sa te “certi” cu mine :))
      p.s. multumesc ca m-ai trecut in blogroll..

      Like

  4. @alina nu neg ce spui.. iti dau dreptate.. am generalizat.. so, a generaliza inseamna 100% valabil? daca tu zici.. dar amuzant ca din 3 categorii enuntate acolo – ca, da, restu articolului acuza femeile – v-ati incadrat in 1 si 3.. no comment acolo..

    Like

  5. Si sa nu uit , co28, stiu ca e trendy dupa noul DOM sa mai ignori cratimele, dar sa stii ca nu le-au scos de tot din uz. Se mai gasesc inca la cooperativa😉

    Like

    1. p.s. macar tu nu ai luat articolu’ personal.. trage tu concluzia in legatura cu puterea de absorbtie si intelegere a informatiilor detinuta de reprezentanta speciei de mai sus..

      Like

  6. @co28 and neo

    neo: ai scris un post pe un blog si ai permis comentariile.Ceea ce in orice societate e o invitatie la dezbatere ( de bun simt) hime te-a ironizat (subtil si cu bun simt) si ti-a contracarat anumite opinii.

    na, din momentul urmator, co28 a tabarat pe ea cu insulte ( da , draguta, sa ii spui cuiva ca nu gandeste e o insulta, chiar daca la gaganita asta era highlite-ul conversatiei sa inchei o disputa cu : prostule!!!),si tu ai insotit-o , which defeats the whole purpose of a debate.E blog-ul tau, faci ce vrei aici,dar mi se pare ca tu si co28 ar trebui sa comentati singuri la posturile astea. just because you agree. :))

    Parerea mea.

    Like

    1. ma, eu unul am scris un articol.. nu din dorinta de a dezbate, ci din dorinta de a scrie.. rostul blog-ului meu nu e unul social..
      “hai, bem o cafea, facem schimb de nr tel si vedem ce o mai scris asta..”
      iar comentariile le-am permis din bun simt, intotdeauna a fost asa.. nu de alta, dar cum am eu parere, au si altii.. ideal ar fi sa fie bine intemeiate.. sau macar realiste..
      puteti sa va injurati reciproc cat vreti, i don’t care.. dar nu imi place sa imi fie atacata persoana doar pentru ca nu place ceea ce zic.. si daca reactionez, iar tu asta numesti.. “a tine isonul” e pb ta.. dar macar zi ce ai de zis.. ca si daca nu scria co28, tot asa te luai de mine ca am insultat, de fapt ala era si scopul.. so, da.. te iei de mine, ma iau de tine.. (ma refer la hime si la general).. e urat din partea mea sa raspund unei femei si sa o insult.. doar pentru ca sunt tip, right?.. nu am voie.. why the fuck not ?!?..
      nu iti / le / va place ce citit, nu cititi.. e ca la tv.. schimbi canalu’..
      dar nu zici tu rau acolo.. nu mai permit comentarii.. asa macar e liniste.. parerea mea..

      Like

  7. neo nu-s funny multe alte chestii enumerate mai sus la care vrei nu vrei te simti,caci sunt femeie si-ai generalizat si daca e sa generalizam hai sa o facem per complet incluzand-o si pe ea. Deci am facut-o cum pe multe le-ai facut si nu ti-a picat bine.. concluzia o stii.
    Iiiiiiinsaaaa eu am jignit ironic d-aia am si pus intre ” , nu-ti cunosc prietena si nici n-as vrea si da e a voastra problema cum va ” curviti “sau nu. :))
    I still like your style and hers doar pentru ca e kinky :))

    Like

    1. ma, voi demonstrati practic ce am zis in articol.. orice se zice de femei, fiecare femeie in parte o ia personal.. e pb voastra daca va simtit.. dar nu inteleg nevoia asta imperioasa de a fi salvatorul speciei.. ceea ce ridica alta intrebare.. sunteti grele de cap sau faceti intentionat? eu inclin spre a 2-a varianta.. nu de alta, dar aia va prinde cel mai bine.. asa si negati, si ma faceti si pe mine cu ou si otet in acelasi timp..
      si da, m-a deranjat.. ca eu nu am zis de tine, sau de hime in mod special.. asa ca nu inteleg rostul atacurilor personale.. dar daca asa vreti, o pot tine asa in continuu..
      dar da, pare logic sa generalizam, dáia am zis ca la o adik e pb mea.. din nou logic nu?

      Like

      1. neo, ai generalizat !! ai vorbit de femei in general tu singur ai spus asta si sunt FEMEIE, wtf?acum intreb eu : esti greu de cap sau o faci si intentionat? stiu ca esti smart d-aia tind si eu ca o faci intentionat ..
        Si gata ca si pe mine ma tzine cat de tzine si pe tine :))
        Am inteles ce ai spus, cum ai spus si etc.

        Si co. atata timp cat nu te jignesc ( palmat sau direct ) te rog nu ma jigni! Multumesc.

        Like

  8. @co zi-le domnu’ geo.. :)))
    @hime ai o logica indubitabila.. deci, dk toti sau multi tipi au prietene, inseamna ca ele sunt exceptii? ti-e asa greu sa accepti ca unii va tin doar pentru sex? sau sa le faceti curat? sau pentru ca se plictisesc? sau sa aiba cu cine iesi in oras? nu de alta.. dar sunt si femei care fac la fel.. si uneori e o intelegere de comun acord.. de “fuck buddy” ai auzit ?..
    .. si nu, nu bag toate femeile in aceeasi oala, sunt 3 categorii.. se vede ca ai citit dejaba..
    mai bine taceai.. ai facut exact ce am zis in articol.. ai zis, subtil, ca mai sunt si exceptii.. oare de ce nu ma mir..
    . a, si in ceea ce priveste sfatu’ tau.. “si cred ca solutia ar fi sa ramai inchis in casa , sa nu faci copii si sa devii homosexual”.. frumos.. adica, eu zic ca femeile sunt pb, si tu le zici tipilor sa devina homosexuali.. e, macar ai recunoscut, chiar daca la un nivel subconstient, ca e asa.. misto solutie totusi.. ar trebui sa te faci politician, ca si asa ti-era dor de casa..
    .. si in infima posibilitate in care sfatul mi-era adresat mie personal – ca replica la articol – am atatea raspunsuri incat nu stiu pe care sa le aleg.. asa ca le zic pe toate.. nota: daca presupunerea facuta mai sus este gresita, raspunsurile nu au validitate..1. n-ai tu treaba ce fac eu.. 2. nu imi zici tu mie ce sa fac.. 3. nu inseamna ca dk tie iti place s-o iei din spate, imi place si mie.. 4. sa ma sufli..
    @alina not funny.. am asa vaga senzatie ca mi-ai facut pretena curva.. si nu iti permit.. nu de alta, dar si adevarat sa fie, e pb mea.. si dk cumva am reactionat din prisma stresului creat de comentariul lui hime, iar tu ziceai la mistoc.. mi scuzi.. nu de alta, dar prostia ma enerveaza.. a, si p.s. pai inseamna ca toate sunteti.. veritabile.. si e egalitate.. :))

    Like

  9. sunt femei si femei… poate pt noi femeile 3 categorii nu sunt destule…. ca de obicei, vrem mai mult..
    dar le-o delimitat destul de bine….
    felicitari pt hime, care o REUSIT sa citeasca TOT articolul..(btw… cate ore ti-au trebuit??) si pt restul cititoarelor care au reusit sa ajunga la finish…
    @hime – sa stea in casa, nu e o solutie.. daca nu stiai, da’ nici nu te-o ros curiozitatea sa te documentezi, aerul curat ii face bine creierului, il oxigeneaza… mai pe scurt, te ajuta sa gandesti… dar tu nu prea practici acest sport extrem, so i’s ok for you…
    – sa devina homo…iarasi nu e solutie… evitand o problema, nu e o solutie.. Dumnezeu a facut 2 sexe cu un scop…nu de dragu de a face cv….
    – cat despre copii… chiar ar fi bine sa nu mai faceti copii… nu de alta dar e prea multa prostie in jur… nu ne mai trebuiesc si progeniturile vostre care, mai mult ca sigur, o sa va dobandeasca nimicu pe care il aveti cap…

    nota: nu e prima oara cand comentez la o chestie scrisa de tine… daca esti proasta si faci glume pe tema asta macar NU MAI SEMNALIZA NAIBII ATATA!!!!! inchidete tu intro biblioteca fara net, tel mobil sau tv si pune mana si mai citeste si altceva decat tampenii..

    Like

  10. Eu am reusit sa citesc tot postul (ai avut ceva de zis !) si cred ca solutia ar fi sa ramai inchis in casa , sa nu faci copii si sa devii homosexual🙂 . Inteleg disperarea baietilor atunci cand vad in jurul lor numai astfel de specimene , dar apoi toti au langa ei tipe ok ! Pai unde le gasiti fratilor daca tu zici ca sunt toate curve ??? Adica bagi toate femeile in aceeasi oala ? Am inteles , faza cu exceptia nu tine la tine dar e posibil ca pana azi , in atatia ani tu sa nu fi intalnit decat astfel de femei ?Imi este greu de crezut !

    Like

    1. Si mie hime.
      Si neo mi-e ciudat sa-ntreb dar am s-o fac caci am mintea destupata iar de tu-ti permiti ,imi permit si eu😛 Ai zis ca prietena ta e o prietena… veritabila dar nu cumva vroiai sa zici ” curva veritabila “?🙂

      Like

      1. si sa zica cineva ca femeile nu is proaste…
        se zice ca suntem inzestrate cu un iq destul de ridicat… (specialistii sustin ca noi suntem mai inteligente decat barbatii….)

        NU SE VEDE!!!!!!

        de ce crezi ca articolul e despre tine???? e in general.. o si specificat… sau nu puteai sa te concentrezi din pricina altor activitati desfasurate in paralel cu citirea articolului? de c orice femeie se simte ofensata cand citeste un adevar destul de evident? ….
        … da… EXISTA O GRAMADA DE FEMEI… care de care mai disperate dupa pula.. doar ca depinde dupa a cui pula is disperate…

        si da… sunt o ‘”curva veritabila” pentru el si dupa el.. si numai in pat….

        Like

  11. @neo Prima şi a treia categorie ar putea fi incluse într-una singură: femei proaste. În afara lor, există o grămadă de femei care merită toată atenţia🙂 Femei care nu ar face compromisuri pentru a obţine un loc de muncă sau nu ştiu ce maşină de la cocalarul X, femei care sunt cochete, dar nu împopoţonate, femei care iubesc şi ştiu să se facă iubite, femei cu principii. Fără falsă modestie îţi spun că eu mă consider aşa. Şi nu sunt singura.

    De obicei sunt anti-generalizări, anti-feminism, anti-misoginism (consider că există oameni de proastă calitate în ambele tabere, so…), dar, fiindcă mi-eşti simpatic şi am început să văd dincolo de vorbele dure pe care le înşiri aici uneori, îţi doresc să ai parte de o femeie veritabilă, nu de o wannabe.

    P.S.: Cred că “bitchy bitch bitch” sunt cele care se bat între ele, nu? :)) Aşteptam un răspuns mai amplu pe tema asta🙂

    Like

    1. e mai amplu raspunsul.. n-am uitat, stai lini.. it’s coming..🙂 si da, am o prietena veritabila.. ca tot isi dorea iulia mai sus sa primesc palme dupa ceafa.. :))

      Like

  12. “.. nu cred ca au citit multe femei pana aici.. dar pe aia una care a reusit (sunt optimist) o felicit.. desi, afirm din experienta.. femeile nu neaga.. daca iei 10 femei, aleatoriu.. si cu fiecare in parte, te asezi singur la o masa, in oras, la o cafea.. si discuti despre femei.. si zici asemenea chestii, o sa zica..

    – da, asa e.. dar mai sunt si exceptii.. ”

    Crede-ma c-am citit cu maaaare interes,la unele replici am ras, la altele mi-am fript limba ( de la cafea ) iar la altele am strambat din nas, caci pe unele din noi ( pe care nu le cunosti chiar deloc. ) ajungi sa le jignesti.. in fine. Nu-s o femeie ipocrita si cand NU ESTE CAZUL, nu iau apararea scumpelor femei disperate dupa… anumite chestii, scumpelor ” pisi, pitzi, pusy, pupilici, ” cu doar doi neuroni ,unul mancator de cacat si altul cu care rade.
    Si desigur orice as spune pentru a dezaproba unele fraze, m-ar cataloga ca fiind o” curva ce nu recunoaste ” .🙂 Si cum este in zadar, am sa tac.
    Oricum, fooooarte original postu-ul.

    Like

    1. femeile.. adevaratele femei.. stiu in sinea lor ca sunt.. alea nu se lauda si nici nu tin neaparat sa se arate, pentru ca sunt ce sunt pentru ele, nu pentru fraierii din jur..
      .. a dezaproba fraze care nu suna deloc “cosmetic”, ar fi aiurea.. daca nu esti una din alea, nu vad de ce ai tine neaparat sa imi demonstrezi mie.. singura persoana care – teoretic – merita efortul de a-i demonstra ceva, e cel pe care il vrei toata viata langa tine..
      .. si evident ca scriu articolul la general.. pentru ca dk luam o foaie si calculam, o mare parte din femei se incadreaza aici.. aia 1.. si 2.. ce voiai sa fac? o galerie cu tipe pe care le cunosc si in dreptul pozelor, sa scriu numele, adresa, telu, iq-u si categoria in care se incadreaza?
      .. generalizarea are scopul evidentierii unor idei si concepte..
      .. btw, “cu doar doi neuroni ,unul mancator de cacat si altul cu care rade.”.. =)).. nice one..

      Like

      1. Da si as vrea daca se poate si CNP-ul si adresa de e-mail a fiecarei tipe in parte, ca sa le trimit cate o copie perfecta de cocalar imbacsit dar bogat.
        Iar celui cu care-mi impart viata nu-i explic, nu ma justific, vede din …fapte🙂

        Like

    1. in primu rand gandesc.. in al doilea, gandesc cum gandesc.. in al 3-lea rand, ea ma place asa cum gandesc.. asa ca te dezamagesc, nu am luat dupa ceafa..

      Like

Leave a Reply

