Soft..


.. ma gandeam zilele astea.. cik in timpul pauzei.. ca m-am cam inmuiat.. m-am cumintit.. de parca mi-e rusine sau jena sau frica sa scriu pe blog ce si cum gandesc.. e drept ca, la fel ca oricine altcineva, stau prost cu timpul, dar eu consider ca primeaza calitatea.. am mai adaptat un pic stilul de a scrie.. si desi e mai politicos sau corect social asa.. nu e stilul meu.. cel putin, nu e stilul meu de a gandi..

.. e adevarat ca majoritatea persoanelor pe care le intalnim sunt atat de reduse mintal incat atunci cand vrei sa le comunici un mesaj, sunt mai atente la modul in care o faci, decat la ceea ce au de receptionat..

.. comunicarea are la baza un emitator, un canal de comunicare, un mesaj, si un receptor.. emitatorul – aici, de fata – are datoria de a fi cat mai clar in exprimare, pentru ca mesajul sau sa fie cat mai inteligibil si usor de receptionat de catre o gama cat mai larga de receptori.. ergo, verbal vorbind, limbajul e de dorit sa fie colocvial, clar, organizat si sa nu lase loc de interpretare.. cu falsa modestie spun ca asta e modalitatea mea de a ma exprima.. scris sau verbal.. nu de alta, dar daca lumea nu pricepe ce spui, rostul comunicarii este nul, astfel ca efortul depus in explicare / comunicare este in zadar.. caloriile se ard.. mancarea costa.. iar banii mei nu stau pe zide.. plus ca eu unul nu am nimic de demonstrat, cu atat mai mult cu cat nu iti demonstrezi inteligenta / cultura / clasa sociala prin limbajul elocvent si corect gramatical in bloage, ziare, la tv sau la cafeaua de weekend..

.. treptat, se pare ca m-am adaptat – intr-o mica masura, ca nebunia primeaza la mine – sa fie varsta ? nu cred.. sa fie lipsa de prostie din jur ? definitely not.. si atunci.. de ce am facut-o? damn if i know.. se pare ca curentii astia sociali ajung si la mine, incercand sa ma duca la fund, unde mirosul e nasol (da, exact, 3 aluzii de cacat intr-o singura fraza… si???).. dar desi nu e revelionu’.. mi-am promis sa imi revin.. beware.. later..

6 thoughts on “Soft..

  1. esti tu cel care tre sa decida ! te adaptezi ca sa placi mai mult ? sau ramai tu cu riscul de a nu fi inteles? mmm… e greu …

    Like

    1. well, e drept ca adaptarea aduce, in general, cu sine integrare.. dar ar sterge complet identitatea persoanei.. asa ca aleg a fi eu insumi.. probabil nu voi fi inteles.. poate nu am fost nici pana acu’.. nu voi fi nici primul, nici ultimul.. macar asa creez un proces de selectie simplu al persoanelor care dau pe aici..

      Like

Leave a Reply

