Lego..


.. Lego.. am aflat si eu ce inseamna cuvantul ala de 4 litere prin ’90, cand am ajuns in Germania.. cand am vazut in vitrinele magazinelor cladiri si machete de avioane si autoturisme construite din bucatelele acelea colorate de plastic.. dar pot  spune ca, desi imi place la nebunie sa construiesc cu ele – da, recunosc, ma distreaza si acum – unii chiar intrec masura..

.. am ajuns pe pagina asta.. The Brick Testament.. un proiect aflat in dezvoltare de 7ani, si de care habar nu aveam.. peste 3,600 de scene biblice si 400 de povestiri sunt ilustrate cu ajutorul cubuletelor magice..

.. The Brick Testament este rodul muncii lui Brendan Powell Smith.. povestiri din biblie sunt parodiate utilizand fotografii ale reproducerii scenelor cu ajutorul pieselor Lego..

.. partea cea mai tare urmeaza acum: am vrut sa va ilustrez cu ajutorul a catorva imagini de pe site-ul mai sus mentionat.. din pacate, ipocrizia autorului atinge culmi inalte.. desi Biblia este o lucrare OpenSource.. acesta ne interzice in mod expres utilizarea on-line – pe pagina personala, blog, youtube, etc. – a imaginilor prezente acolo.. ain’t that a bitch..

later..

5 thoughts on “Lego..

  1. :)) Oho dar ajuns pretty far. Acolo parca ( ca nu mai tin minte ) tre sa mergi la una din alea 2 gauri din stanga ,te faci micut, iei mana lui ala cu tigara care`i cazuse, ti`o intinzi prin gaura.. pana ajungi la a 3 incapere, iar pe dulapul ala ( parca ) este o matura! scuturi dulapul ca sa cada.. o iei, si apoi unesti matura cu roticica de la conducta si`ti desfaci capacul si iesi😀

    Like

Leave a Reply

