Google Wave..


Cea mai recentă aplicaţie lansată de Google permite utilizatorilor de Internet să acceseze în acelaşi loc Facebook, Twitter şi căsuţa de e-mail. Platforma de comunicare a devenit publică, însă accesul se face doar pe bază de invitaţie.

Google Wave este un instrument online pentru real-timp de comunicare şi colaborare. Un val poate fi atât o conversaţie, precum şi un document în cazul în care oamenii să poată discuta şi să lucreze împreună cu ajutorul bogat text formatat, fotografii, videoclipuri, hărţi, şi multe altele.

4 thoughts on “Google Wave..

  1. Man, si acum tin minte conversatia aia cand mi-ai recomandat Chrome iar eu ti-am zis de ce nu voiam sa il folosesc :))) , da sa stii ca mam inselat.E cel mai bun browser , ai tot ce vrei, conexiuni directe din meniul casutei de email etc etc.E tare…:D danke!😀 (sper ca am am scris corect multumesc in germana :-“…)

    Like

Leave a Reply

