Happy B’day Co..


birthday19th

.. urarile nu au fost niciodata punctul meu forte, dar azi e ziua de nastere a unei persoane speciale mie.. numai ca na, exista o lista de urari triviale, pe care toti le stim, dar totusi ne bucuram sa le auzim.. cam aiurea.. ce sa-i zic eu ei? ..

  • fi tu insuti, caci dáia te plac;
  • bucura-te de fiecare clipa, pana nu trece de tine;
  • zambeste, caci te prinde;
  • ai grija de tine.. ca de nu am eu;
  • daca vrei, poti.. asa ca nu lasa nici o piedica sa stea in calea ta;
  • orice-ar fi.. eu iti tin aproape;
  • fii fericita.. ca nu iti dau de ales;

.. La Multi Ani! ..

Happy_Birthday

.. cu mult drag.. al tau.. neo

4 thoughts on “Happy B’day Co..

  1. Pentru cineva care nu le are cu urarile, te-ai descurcat onorabil🙂
    Multi si sanatosi ani inainte, ca fericirea si altele de noi depind! Cheers!

    Like

Leave a Reply

