Neatza..


Mda.. e târziu.. stau aicea ca leguma, cu un pahar de lapte în faţă şi îmi mişc urechile pe neşte rush.. da mă, lapte.. care e pb? i love milk.. şi cum încerc aicea să îmi dau stingerea, e numai bun..

Lista de mess e cam goală la ora asta.. şi ăia care cik sunt treji înk, nu răspund.. nush ce dreq fac la ora asta, dar să îmi dea unu şi mie neşte idei că mi s atrofiază neuronu’.. anyway, sunt obosit mort.. sper doar să nu adorm iar pe tastatura.. (în caz că că întrebaţi, mai păţeam asta în facultate, învăţând pentru examene..)

.. de ce obosit? pielea mea de treabă.. din câte ştiu, azi am terminat cu strânsul actelor pentru dosare and shit.. nu zic că sunt sigur, pentru că nu am apucat să verific odată ajuns acasă.. vine şi explicaţia imediat.. mă, am crezut că nu mai gat.. nervi peste nervi, şi km peste km.. dreq, mintenaş trăsă merg la verificări.. nu d alta, dar uleiul îl schimb măcar de 2 ori p zi..

zi banală şi enervantă în acelaşi timp.. mă trezesc d dimi, să apuc să le fac pe toate.. şi anume: ras, tuns, poze pt dosar, adev medicală, depunere dosar.. na rasu merge ok.. deşi nu m-am ras de ceva vreme şi nu m-am recunoscut în oglindă, dar trecem peste.. de acol trebuia să zbor la tuns.. dar frizeriţa mea cik lucra de la 2.. na, zic eu în gând, e ok.. apuc să mânc şi io ceva.. merg la tuns, apoi poze.. până ies alea, iau adev, şi apoi depun dosaru şi gata.. mdeah.. ştiţi proverbu ăla cu socoteala şi târgu? dreq..

ajung acol la 2 şi îmi zice că are alţi clienţi, să vin later.. era clar că nu ajung să le fac p toate, şi i zic că vin cum ar fi mâine, ca să apuc măcar să rezolv restu’.. na, eram deja nervos, dar am avut bulan mă.. pe scări, coborând, mă întâlnesc cu patroana, care mă cunoaşte, mă întreabă dk m-am tuns şi .. de ce nu.. şi zice.. hai cu mine.. am stat afară 5 minute.. nush c s-a întâmplat.. ştiu că a ieşit patroana după mine şi a zis hai la tuns.. ok, that was weird.. ca să nu mai zicem de tăcerea frizeriţei.. m-am simţit nashpa.. ultimul lucru care îl voiam era să fac zile fripte cuiva.. dar până să mă dezmeticesc, eram cu capu’ în chiuvetă la înecat neuronu acol, şi pac.. am fost gata de trageri în chip..

e, acu eram bine dispus.. eram în orar.. şi mă grăbeam să rezolv.. ajung la poze, unde o domnişoară amabilă îmi ia banii😀, mi-o trage în chip şi zice.. hai peste 15 min.. na, derq.. ce naiba să fac? am stat acol.. nu a durat crek nici 10.. mi-a pus pozele în mână şi am zburat.. fâl fâl spre medicu de familie.. nu d alta, dar dugheană de unde mă?

na, o iau la autotalpă spre dispensar.. ajung în faţă, mă uit triumfător la ceas.. aveam timp berechet.. intru.. şi dau nas în nas cu o ditamai gloata de pacienţi.. nu, nu erau din ăştia cu probleme la etaj, ca mine.. mă rog, erau bolnavi oamenii şi aşteptau la consult.. i was like.. WTF am i going to do.. na stau p acol c stau, şi nush cum ajung în dreptu uşii şi arunc o dioptrie pe caligrafia imprimantei de pe coala a4 postată pe uşă.. ÎN CONCEDIU.. medicul meu de familie e în concediu.. în momentu ăla, toate replicile din filme cu negrii îmi curgeau prin chelie.. şi una se tot repeta, over and over again.. U DEAD !

k, i was fucked.. până în 15, când cik vine medicu, frec tubu dejaba, şi rămân pe dinafară.. aveam nevoie de adeverinţa aia.. se atestă până la urmă că toţi de acolo stăteau pentru alt medic, dar se postaseră pe scaunele din faţa cabinetului medicului meu de familie.. şi că doar asistenta e înăuntru.. am zburdat până afară, săltat un buchet de flori, întors.. şi intrat.. o ştiam p domnişoară, şi mă mai ajutase, eram dator.. ergo florile.. şi ca să vezi.. m-a ajutat şi azi.. wham, bam, 10q mr army man..

era târziu, în glandă staţiona deja o foame teribilă, iar picioarele mă anunţau că ajunsesem la capăt de linie.. m-am aruncat într-un taxi şi am venit acasă unde am mâncat ca un porc..

credeaţi că am terminat? N U…

aicea, acasă.. mai aveam treburi de făcut.. mutat neşte mobilă pin casă, etc.. dar cel mai cel era curăţatu mochetei dni bucătărie.. avaaaai.. nu e greu mă, şi unu din neanderthal poate.. iei peria şi freci.. mochetaaa obsedaţilor.. dar vai mama ta, că te suge de energie.. a ieşit ca nouă, ca na.. am pitici.. dk fac ceva, fac klumea, dk nu.. mai bine nu mă apuc.. dar după aceea am fost gata.. şi acu mă doar braţele.. să îmi bag, mă simt zici că am tras de fiare la sală.. umerii şi braţele mă dor d mor şi sunt pleoştit ca un gândac de bucătărie pierdut p un trotuar.. deci..

unde eram la început? a, da.. lapte.. l-am gătat şi trăsă găsesc neşte lichide pin casă că mor de sete.. între timp, rămâne pentru dimineaţa sortatul actelor.. care, ce, cum şi unde vine.. de nu sunt toate, mâine fac urât.. norocu’ meu că sfârşitul săptămânii se anunţă unul foarte plăcut.. de abia aştept..

later..

One thought on “Neatza..

  1. cu toti nervii si aventuriile prin care ai trecut,ai avut parte de o zi incarcata si totusi reusita:)
    astfel de zile mai am si eu cateodata chiar daca sunt plina de nervi…e bine cand totul se termina cu bine,nu?:D:)

    Like

Leave a Reply

