Junkie..


Avaaai.. staţi aşa să se ducă ceaţa de pe retină.. gata.. no aşe..

Când am ajuns prin liceu, eram tare mândru de calcu meu. Aveam un shmecher de 486 la 100 Mhz şi 16 rami, cu care mi-o dădeam pe net.. vineri şi sâmbătă seara era program de făcut prostii: furturi de conturi şi parole de mail şi nu numai, download de referate şi proiecte la diferite materii, etc.. şi nu în ultimul rând.. chat..

Oo da.. era perioada de glorie a mirc-ului.. canale peste canale, discuţii pestediscuţii, femei peste femei😀.. de obicei, seara după ora 10 era reuniune de clasă pe canalul nostru.. iar de acolo începe distracţia.. care în mod evident lua o turnura intereasntă la fial de lună, când venea factura romtelecom, dar asta e altceva.. Era fain pe atunci.. nici o grijă pe lume, doar poveşti şi glume şi nebunii până dimineaţa la ora 3-4.. durereee..

Timpul a trecut, şi viaţa ne-a împrăştiat gaşca, dar tot ne găsim pe loc, deşi mircu e mort de mult, iar la activităţile ilegale am cam renunţat.. apoi a urmat rds şi hubul lui.. download la greu şi miştocăreală la maxim.. aici deja eram student în anu 2.. apoi au apărut problemele alea idioate gen licenţă, etc.. şi am renunţat şi la asta.. chiar duceam dorul acelor vremuri.. duceam, pentru că azi noapte m-am pus în pat când cânta cocoşul.. nu ăla al meu obsedaţilor..

Am stat toată seara moleşit p net, fără nici un chef de nik.. downloadam muzică şi un film bun.. şi când să mă pun şi eu în pat mă ia o bună prietenă, proaspăt reîntoarsă din aventuri medicale la Craiova, la poveşti.. no de aici şi până la nişte ture de râs serioase nu ne-a luat mult.. Cred că mai lipsea să vorbim despre politică şi gama de teme posibile ale unei discuţii ar fi fost complet acoperită.. Neruşinata fată m-a corupt şi mi-a stricat programul meu de “baby” care m-a ajutat să strâng kile.. Cred că am reuşit să mă târâi în pat pe la 5 fără 20… deşi la ora aia deja sărise somnu’, şi aş fi plecat în oraş la o cafea..

Sunt obosit ca naiba, iar ochii mei cu greu întrezăresc nuanţele de culori al lcd-ului meu, dar e ok.. sunt bine dispus şi cred că am râs cât pentru o săptămâna aseară.. mi-am adus aminte de vremurile bune.. cine are chef să facă la fel ştie cum să dea de mine.. trăsă mă învăţ iară să ţin în zonă produse comestibile şi o cafea, că cine ştie..

later..

Leave a Reply

