În priză..


M-am trezit foarte bine dispus azi.. şi mai devreme decât mi-aş fi dorit, având în vedere că am adormit p la 4.. nu am avut somn mă, nush de ce dreq.. stăteam si savuram nuanţele de gri şi negru de pe tavanul meu, în timp ce mă tot fâţâiam prin pat, ascultând neste muzică, normal.. ce dk dorm? tot ascult muzică mă..

Anyway, mă trezesc.. şi normal că vine nevoie imperioasă de a utiliza grupul sanitar, dar pentru asta trebuie să te ridici din pat.. ee.. asta mai greu.. nu am făcut decât să mă ridic în cur, că deja am pierdut noţiunea şi numărul părţilor corporale ce mă dureau.. acu eram în imposibila situaţie de a alege: mă pun la loc să nu doară şi modific nuanţa şi gradul de umiditate al patului sau îndur ca dobitocu neşte dureri plăcfute în trecerea anevoioasă spre uşurare.. şi la propriu şi la figurat..

De unde durerile? Să menţionăm că în ultimele 2 luni am avut una bucată existenţă liniştită.. nik d făcut, nu pretenă să mă cicăle la cap.. şi iacă-tă că am strâns neste kile în plus.. nu că m-ar deranja, dimpotrivă.. dar am zis să mai mişc dosu ăsta sexos al meu, că mă prea lenevesc.. şi ce am zis io ieri? Gata frate, ne apucăm de sport.. zis şi făcut.. Am strâns uneltele: gantere, extensor, etc.. şi m-am pus pe făcut forţă.. asta după ce în prealabil îmi făcusem plinul cu o pizza în union😀.. aşa.. deci, cu aparatura de forţă şi cea din dotare, am început să mă flexez p un van halen, că na.. trăsă am spor mă.. când am terminat (cu sportu, pentru pofticioasele care speră la altele..), după care.. odihnă activă, şi anume ture de parc mâncaţi-aş.. săracile mele picioare, nu mai ştiau care, în ce ordine şi cum să păşească.. într-un final mi-am adus aminte ca e stâng – drept.. etc.. şi că se aleargă pe pingea.. mă, şi culmea.. după un 2 ani de frecat menta oroginal rău de tot, tot am tras 2 ture de parc, de care eu sunt mândru pentru prima zi.. dar m-am oprit aici? nu puteam, că doar sunt berbec.. m-am dus acasă, am luat mingea d volei şi am coborât în spate să joc.. şi am tot jucat, şi am tot schimbat jucători, până am rămas singur că toţi plecaseră.. like wtf? eram înk p felie, aveam energie.. (no mă, că acu trag şi rime, al dreq).. am venit acasă şi am băgat la ghiozdănel şi am tras un dush serios.. după care am continuat să frec menta, same as always.. blogging, mess, winamp..

No mă.. am ajuns până la urmă să rezolv problema aia matinală, şi chiar să mă deplasez prin casă, dar am neşte dureri zici că sunt tot un ciclu pe tot corpul.. does that sound gay? Picioarele le simt ca pe neşte ţevi de tablă, braţele le-aş pune pe neşte scripeţi, capu’ oricum era vai mama lui şi înainte, nik nou.. parcă toate percepţiile sunt accentuate la maximum.. e, vb aia.. cine nu are de lucru îşi face !

Culmea, acu cât scriu, înk mă doare.. dar tot bine dispus sunt.. oi fi sado-maso.. sau poate pur şi simplu se aplică aia cu.. mens sano in corpore sano.. mai mult corpore, dar na😀..

Diseară va trebui să reiau, că de nu mâine dimineaţă trăsă chem taxiu să ajung la baie.. şi nu de alta, dar dk mi-o scutură ăla de mai mult de 3 ori, deja intrăm la alte chestii.. dk ajungeţi în parc, uitaţi-vă după mine.. eu o să fiu ăla care aleargă cu 2 picioare de ghips..

later..

Leave a Reply

