Breathe..


A trecut ceva vreme de când m-am uitat în jurul meu şi am observat ce se întâmplă.. să văd pe cineva cunoscut, să văd lumea cum se distrează pe la terase sau prin cluburi.. mergeam din inerţie, ca un orb care caută bordura trotuarului ca reper.. orbit de propriile gânduri şi probleme, de dezamăgiri şi speranţe deşarte.. de cum mă văd alţii.. but no more !

Am realizat că gânduri şi probleme voi avea mereu, şi că nimeni altcienva nu mă va ajuta să le fac faţă, totul depinde de mine..

Am realizat că singura persoană pe care mă pot baza sunt eu, şi că atâta vreme cât voi acorda încrederea mea altora, voi fi dezamăgit..

Am realizat că nu există speranţe deşarte, doar speranţe.. diferenţa între realizare şi eşec o fac eu, prin propria voinţă..

Am realizat că ceilalţi mă văd ca pe un proscris, care le inspiră teamă prin faptul că e diferit şi de care se vorbeşte când nu e de faţă.. dar vorba aia.. voi râdeţi de mine pentru că sunt diferit, eu râd de voi pentru că sunteţi toţi la fel..

Sunt eu.. aşa cum am fost, sunt şi voi fi mereu.. nu prea cred că oamenii se pot schimba.. cu atât mai mult dk ti-o cere cineva.. si dk vrei tu, de la tine putere, să schimbi ceva la tine, e aproape imposibil.. zic aproape, pentru că întotdeauna am crezut ceva: mind over body !

Accept să fiu un proscris, pentru că ăsta sunt eu..

Pentru cei care mă cunosc şi pentru cei ce credeau că au scăpat de mine: watch out… I’m back !

One thought on “Breathe..

  1. toate astea le-am realizat si eu si multe altele inca…viitorul e inainte si o sa ajungem iara la alte concluzii care ne vor face sa intelegem anumite aspecte ale vietii…
    macar bine ca invatam cate ceva:)

    Like

Leave a Reply

