Under a Glass Moon..


Neatza.. azi am tras o trezire brutală, deoarece – pentru că – fiindcă am umblătură prin oraş.. şi la aşa o trezire nici măcar kfeaua nu mai are efect.. m-am trezit şi am aruncat un ochi prin fereastră şi mi se părea că vad luna pe cer.. nu mă întrebaţi dk aşa a fost au ba.. mereu mi s-a părut frumos şi interesant să vezi şi soarele şi luna în acelaşi timp pe cer.. anyway, e cazul unei treziri. Vă las cu una din piesele mele preferate ale tututor timpurilor, şi anume cu Dream Theater.. enjoy.. later..

Dream Theater – Under a Glass Moon

Tell me
Remind me
Chase the water racing from
the sky
Always beside me
Taste the memories running
from my eyes
Nervous flashlights scan my
dreams
Liquid shadows silence their
screams
I smile at the moon
Chasing water from the sky
I argue with the clouds
Stealing beauty from my eyes

Outside the soundness of your
mind
Bathing your soul in silver tears
Beneath a blackened summer sky
Praying for time to disappear

Beneath a summer sky
Under glass moonlight
Night awaits the lamb’s arrival
Liquid shadows crawl
Silver teardrops fall
The bride subsides to her
survival

By your hand
I’ve awakened
Bear this honor in my name

Leave a Reply

