Ale dreq femei..


Mă, dupa atâta vreme am şi eu o zi liniştită.. stau şi ascult muzică, şi culmea, nu mă enervează.. povestesc cu cineva şi chiar râd.. toate bune si frumoase.. până când se bagă în seama o anume domnişoară, fosta mea.. ştie ea cine.. Cu întrebări stupide şi lipsite de sens… ce mai faci, ce mai zici, etc.. păi m-am despărţit de tine tocmai ca să nu mai fiu nevoit să răspund, acu ce dreq mai vrei? ce nu îţi convine? Voiai tu să îmi zici ce bine îţi mere cu actualu’, ca vă înţelegeţi şi ieşiţi în oraş? f bine ma, din partea mea puteti să v-o trageţi ca iepurii, nu am întrebat, deci nu mă interesează, lol.. cât de prost poţi fi?

Pe de o parte să îmi reproşezi că nu eşti obligată să îmi dai explicaţii, şi că ai viaţa ta, şi pe de altă parte să îmi pove de bună voie totul.. lol..

Vroia să mă bucur pentru ea.. de ce? ai nevoie neaparată să mă bucur pt tine? eu de fapt mă bucur pt mine, că am scăpat, restu’ e problema urmăreţului..

Ale dreq femeile astea mă.. cât nu eşti cu ele, şi încerci, te freacă şi te trec prin tot felu de teste stupide. după ce ajungi cu ele, testele continuă, nu scapi, dar cik e ok, că eşti cu ea.. de parcă îţi face o favoare.. şi dupa? să ne bucurăm pt ele că au sărit peste altu’? wtf? numa’ mie îmi dă cu rest asta.. cine o ştiut că dk îmi găsesc p cineva, îmi caut fosta să o anunţ: am găsit una bucată tipă, îmi mere bine, ne înţelegem, de sex nu mai vb.. na, voiam doar sa îţi zic.. tu ce mai faci? lol..

Şi tot eu sunt ăla needucat că nu mă pasionează subiectul ăsta de discuţe.. aam.. helllăăăuu? Mâine poimâine îmi vine şi îmi zice ce i face respectivu’ în pat.. ca să vezi ce proaste pot fi femeile.. that’s right, i said it ! Şi tip să fie să facă aşa , aceeaşi calificare are.. cel puţin din partea mea, dar na, eu sunt mai retardat şi needucat din fire.. sper să mă înveţe alţii..

Între timp, o anunţ pe fragila şi sublima domnişoară că de curând s-a folosit implantul de electrozi pentru trezirea din comă a unui pacient.. îi recomand acelaşi tratament !

later..

One thought on “Ale dreq femei..

Leave a Reply

