Izolaţie – reloaded..


.. da mă, reloaded.. credeaţi că scăpaţi sau scap doar cu un singur post pe tema asta? no way..

După ce, de la vârsa de 6 ani am avut tangenţe, mai mult sau mai puţin, cu occidentul, la auzirea veştii cum că România e membră U.E., normal că s-o trezit în mine naivitatea, ca şi la puerilii ăştia de concetăţeni.. asta ca să nu adaug alte atribute.. că ei e mulţi şi deştepţi, şi tot ce zboară se mănâncă – ar face orice să plece dincolo, şi oricât de greu le-ar merge p acol, se întorc triumfător acasă, cu pieptu scos şi câteva sute de euro în buzunar, fiind vedeta satului (thatţs right, i said it), da mă, vedeta satului ! câţi din deştepţii ăştia care culeg căpşuni şi nu numai sunt de la oraş? că vb aia, nici ăştia de la oraş nu sunt orăşeni mă nene. dar ăsta e alt subiect.. divagăm – vorbeam de naivitate..

Ziceam că o dat naivitate în mine şi cu zâmbetul pe buze mă plimbam pe strade şi mă gândeam – eh, e bine mă, e bine.. acu o să se schimbe toate.. nu o să îţi mai vorbească urât tanti de la ghişeele de facturi, nu mai îmi strivesc ficat, splină şi eventual părţi utile ale corpului stând la coade, salarii mari, şosele fără cratere, and shit like that.. dar cel mai mult speram ca măcar în domeniul serviciilor directe, cel al relaţiilor clienţi, să se îmbunătăţească treaba.. well.. naturally, i was wrong..

Scrisesem un post acu câteva zile legat de izolaţii exterioare şi de nivelu ridicat de calificare şi logică computaţională deţinut de echipele ce desfăşoară activitatea mai sus menţionată.. nu comentăm postul acela, nu.. am zis ce avem de zis, am criticat ce era de criticat.. dar culmea.. natura îi împinge pe aceşti “geniali” să îmi dea motive de tastat.. so, dk aveţi chef de înk un exemplu de prostie şi tupeu cu atenţie sincronizate şi adresate mie, aţi venit în locul potrivit..

Na, ce să zic.. schelele erau montate..şi mă trezesc dimineaţa că aud gălăgie, si zic în gând: no mă, că s-or apucat d muncă, şi îmi scot freza ciufulită şi faţa de perină, tipice mie la ore matinale, să văd acţiunea ! dar uitasem că trăim în românia(da mă, cu “r” mic că am nervi), aşa că am avut ocazia să observ din nou ritmul alert de muncă al românilor(acelaşi pentru care nu îi angajează nime p dincolo de multe ori, dejaba tot fac scandal kkţii): vi la 9, o freci până la 9:30 şi apoi te apuci să.. te împingi cu colegii şi să pui întrebări de genu – ce mai face mă mărie a ta? e bine? da? să o aduci să o… şi eu o dată ! (pe asta am auzit-o eu, ce alte întrebări de bun gust mai au, nu ştiu..) şi apoi, cândva pe la 10:30 începe munca.. no, şi se apucă ăştia să lucre, să încarce peretele cu material, să pună plăcile, etc.. (v-aş descrie exact cum se lucră dincolo – pt calitate – dar v-aţi plictisi.. în schimb vă descriu cum lucră “meseriaşii”, o să vă prindeţi voi dk e ceva nasol..)

mă, gamias votu’ în urna respectivă.. în primul rând, plăcile alea nu sunt din “zăpadă artificială”, ci din polistiren – da, spre ruşinea mea, m-a corectat şefu’ de lucrări, şi mi-a zis clar: eu nu lucru cu nici o zăpadă, eu lucru cu polistiren !.. şef de lucrări care dk are 20 de ani are mult, dar bine că are cercel în nas şi şapcă pe diagonală.. – buuun.. deci fii antenă metodă.. încărcau peretele cu un pic de material, cât să ţină plăcile.. deci îţi dai seama că bate vântul sub alea toată ziua bună ziua.. zici că e o virgină la aerisit care râde toată.. mă rog.. am zis că ei e meseriaşii, ştiu ei ce fac… aaaaaam, isn’t that qute.. but it’s WROOOONG ! nici ei nu ştiu ce fac, dar o fac că na.. aşa or fi văzut la tv mă, dreq ştie.. după ce au gătat cu plăcile, se apucă să dea cu material peste ele, să niveleze şi să izoleze.. nu mai zic de faptul că au tăiat plăcile alea de POLISTIREN (daşefu’, am ţinut minte, să trăiţi!) cu cuţitul, fără nici o măsurătoare, nik, şi arătau ca.. organu meu după o baie rece – mic, cu riduri şi uşor spre stânga – dar ăştia nu au auzit mă de linii drepte.. probabil nici măcar de linii.. nush ce benoclu meu de dioptrii au ăştia, dar când am ieşit în balcon şi am văzut ce diagonale mi-au tras, aveam senzaţia că sunt la o expoziţie de neomodernism.. i was like.. daaaamn, he’s good! dar ce moaca mea să fac eu cu arta în balcon.. eu vreau linii drepte.. mă, deja mă apucau pandaliile.. mă apucă şi acu când mi-aduc aminte.. na apucă-te, explică-i ce e aia o linie, ce e aia drept.. convinge-l să aplice noţiunile nou învăţate, pe timpul şi banii tăi, la locul de muncă.. mai grele, dar am reuşit mă.. problemă rezolvată.. cu nervi şi greu, dar rezolvată.. dar ajungem la partea amuzantă..

Mai ţineţi minte p nenea şef de lucrări.. e, apare el în geam la mine, cik lucra la izolare..da, ştiu, izolare, am zis bine, că probabil aşa a ajuns cum a ajuns, la izolare.. anyway.. probabil că mulţi ditre voi şi-au montat, mai recent sau nu, geamuri termopan.. şi prin definiţie, acestea au o chestie numită “pervaz”.. ştiţi voi, chestia aia metalică pe care se sprijină vrăbiuţele când se holbează în casă în timp ce faceţi sex.. so, pervaz.. inetligentu ăsta a lăsat spaţiu cam vreo.. 8 cm între ultima placă de POLISTIREN (it got to me, God damn it !) şi pervaz.. asta şi faptul că placa era mai în afară cu pervazu ducea la o singură concluzie (dk ai cu ce să o tragi) – am pus izolaţie dejaba, că spuma şi geamul nu sunt izolate, si toată apa de ploaie se va scurge pe sub izolaţie, ducând la igrasie – dar credeţi că el s-a prins??? Am încercat să i explic că.. să urce cu paca mai sus şi că placa e prea groasă, şi îi sugeram să taie din ea (că nu e din beton), în unghi, astfel încât să s scurgă apa în afară.. dar nu aveam cui mă.. el ştia una şi bună: placa e atât de groasă, că aşa se lucră.. că nu poate tăia din ea.. iar pervazul.. pervazul nu e bun, cei de la firmă au greşit când l-au pus, şi să schimb pervazu, că toţi fac la fel.. Mă gândeam, poate nu ştie că e prost, să îi arăt.. i-am mai explicat înk o dată, deşi el deja avea o tonalitate de parcă de la el am supt tzâtză, dar mă rog.. mă şi când vorbeam cu el, nu îl apucă TOT PE EL NERVII? începe să urle la mine, ca el p unde a fost nu i-a zis nime nik, toţi schimbbă pervazele şi ceea ce îi cer nu se poate face

that was it.. mama lui de 50 cent cu şapcă ieftină pe diagonală şi metale neconvenţionale în ureche.. cum moaca mea, la 60 de lei p metru păttrat, urli la mine şi îmi zici că nu s poate mă ??? vrei să vin pe schelă să îţi arăt că se poate? că o fac, vin acol, FăRă ŞAPCĂ, şi o fac.. da’ până jos cobori instant şi bani mai vezi la “caile paştilor”.. nu mă interesează ce fac restu’.. dk sunt atât de dobitoci să schimbe pervazele că aşa ţi s-o năzărit ţie pe cozorog, e pb lor.. io nu am dat 1100 euro p geamuri să schimb pervaze doar pentru că tu nu şti ce e ăla unghi.. să faci bine să iese ca lumea lucrarea, că facem ca în troia.. ce pui tu sus ziua, dau eu jos noaptea.. in 5 min cu ranga, îţi garantez că nu mai e nici o placă de POLISTIREN (oh yes..).. şi nici nu plătesc.. concluzia? a trimis p altu’ să repare ce a stricat el.. un tip cumsecade, care chiar îşi face treaba.. mă mir că nu e ăla şef de echipă, deşi.. nu mă mai miră nik la noi..

Mă, povesteam acu câteva luni bune cu Saltwater şi alţi colegi.. la noi nimic nu are impact şi nu poate avea asupra epidemiei de prostie ce se răspândeşte ca moatea p ci.. U.E. sau orice altă organizaţie nu va putea convinge pe gheorghe că nu e bine să îşi bată nevasta.. că e bine să trimită copilu’ la şcoala şi nu la câmp, etc etc.. Adevăru e că majoritatea dintre noi sunt bătuţi în cap, şi ăia tineri şi ăia bătrâni.. nush când dreq am ajuns ţară de handicapaţi mintali.. poate a fost un alt secret bine păstrat a lui nae – ca e preşedinte peste 23 de milioane de handicapaţi, caz în care singura metodă de control e comunismul.. I mean, wf man ? Ăştia bătrâni nu i poţi schimba din ale lor, şi gândesc ca acu 2 secole, deci poţi să uiţi.. iar ăştia tineri cik iubesc democraţia şi libertatea, dar le-au înţeles greşit pe amândouă, sau poate nu, dar trebe să se scoată şi ei cumva.. adik? păi bine.. şcoală nema, învăţat nici atât, ţigări, alcool, sex, droguri.. asta ca să nu mai vorbim ce fac DUPĂ ce împlinesc 18 ani.. şti, acu zâmbesc, că e funny, dar poate totuşi nu.. chiar mă uitam la membrii echipei de lucru (zici că vorbesc de trupele SEAL nu alta).. aveau ei ţoale de lucru, dar zici ca erau gata de party up in here, cu toate accesoriile alea p ei.. Mai au de învăţat multe românii în ceea ce priveşte profesionalismul, autodidactică şi curtoazie..
So, să nu mai aud că suntem în U.E. şi alte porcării de reclame d’astea strict politice.. Toţi cred că vine cineva îţi bate la usă, deschizi şi totul va fi roz.. nimeni nu poate face asta, şi chiar dk ar putea, de ce ar face-o?Noi trebuie să fim singurul nostru ajutor şi sprijin ca să ne meargă bine.. dar cum noi ne tot furăm căciula între noi.. E un ditamai lanţu de slăbiciuni pe care nimeni din cei de sus nu are INTERESUL FINANCIAR să îl doboare..

Nu fac decât să îmi aminetsc zi de zi că dk vrei să faci ceva şi să iese bine, trebe să faci singur..

later..

Leave a Reply

