Nu ai cum să scapi..


Duminică.. zi de odihnă şi relaxare, de petrecut cu familia, prietenii sau iubita.. zi fără nervi la servici, calmă, relaxantă.. zi pregătitoare pentru indezirabila zi de luni.. Se zice că cine se scoală de dimineaţă, departe ajunge.. în cazul meu nu ştiu căt de adevărat sau plăcută a fost scularea, dar trezirea m-a dat gata..

M-am trezit cu dureri de stomac and shit.. o fi fost de la halitul de grătare şi stuff la ora 2 noaptea.. e, ata ete ma, cand eşti flămând, eşti flămând, restu’ nu contează.. ca şi la sex :)) dar despre asta altă dată.. Na, mă târâi eu pin casă, beau ceai (îţi dai seama ce m-a durut dk l-am băut de bună voie, eu şi ceaiurile.. don’t mix) Şi ce moaca mea să fac, m-am tzâpat în pat, doar doar îmi revin.. am reuşit să adorm, asta după ce m-am tot foit de la căldurile astea.. când dorm mai bine, NORMAL că trebe să mă trezesc.. de ce ? păi o aterizat vară-mea de la timişoara, nu puteam dormi ca nesimţita🙂 şi na, trage tzoale (că sunt sexos, nu dorm decât în chiloţi mey) şi hai la poveşti.. dar tot răul spre bine, că am râs de am picat pe jos.. De toate pentru toţi, de la femei, la construcţii, de la dulciuri la berea care stătea în pahare.. Şi apoi, o plimbare pi cientruuu..

Na mă, hai să merem şi noi pin centru, să mai vedem ce este, dar întâi, să schimbăm niscaiva euroi.. aveam la mine vreo 100 şi ceva d lei, dar am zis poate nu ajung.. şi schimbăm, şi normal că trebuia cineva, azi, să ne demonstreze că trăim în România.. Schimbăm suta de parai şi ne dă 260 lei.. de ce? păi undeva, acol, mascat rău de tot scria că.. comisionul perceput este de 16%.. frumosss.. după tura asta de nervi fără de care nu s putea şi un monolog binemeritat de vreo 5 minute (nu menţionez ce anume organe şi acţiuni conţinea) am plecat mai departe.. poveşti, poze cu florile pin Piaţa Mare, un scurt moment de reculegere, căci am păşit în Biserica Evanghelică, am trecut pe la Meduza din Piaţa Mică, unde am oripilat minorii cu anumite poziţii şi citate estetice destinate aparatului de fotografiat, şi apoi în Kultur Cafe, să reluăm, normal :))

Aveam o foame în glandă de numa.. dar domnişoara de acolo mi-a zis – Noi nu servim mâncare aicea.. – DAR CE SERVIŢI MEY??? :)) nu am aflat, o fi fost pudică tipa, cine ştie.. Mi-am potolit foamea cu un suc de roşii cu sos picant (îţi dai seama), de mai băgam şi o bere dreq mai găsea tastele la ora asta.. Am râs, făcut poze (decente de data asta), flirtat cu domnişoarele care cik NU SERVEAU :)), asta înainte de a fi abordaţi de un grup de domnişoare în fustiţe şi topuri minuscule roz (care cred că apar printr-o poză ceva..) care ne-au spus următoarele: intraţi p site-ul nostru, votaţi-ne şi puteţi câştiga 69 de ore de plăcere la vila noastră plină de domnişoare fierbinţi.. bineînţeles că imediat a venit gândul “where the fuck do i sign?”

Probabil că am fi continuat în acelaşi ritm “decent” , dar oamenii mai trebuiau să şi ajungă la Timişoara, aşa că am întins-o de acolo, m-au livrat p mine acasă si au plecat, nu înainte de a se menţiona că următoarea dată trăsă merg eu încolo..

A, şi să nu uit, odată ajuns acasă mi-am aruncat botu în farfuria plină cu grătare, că nu mai merea.. după care , normal, m-am tolănit în scaunul meu confortabil de birou, de unde vă tastez şi acuma, unde am purces la configuurări de blog, yahoo mess şi muzică de calitate..

Şi pentru cei ce mâine merg la servici.. enjoy, eu o să dorm până târziu.

later..

4 thoughts on “Nu ai cum să scapi..

  1. o zi plina nu gluma:))

    tzapa aia cu schimbatul euroilor am luat-o si eu odata,dar acum merg aproape de afis ptr a fi sigura ca vad bine 0% comision altfel nu intru la aia…

    cu toata durerea aceea de stomac de la inceputul zilei ai avut o zi placuta totusi:)

    Like

Leave a Reply

