Pizda..


.. citeam de dimineata un articol in Sibiu 100%.. si autorul s-a exprimat mult mai plastic decat mine, in incercarea de a releva noile tentinde in materie de chirurgie estetica in randul femeilor tinere.. asa ca, ma gandeam sa completez.. nu de alta, dar am senzatia ca nu s-au zis unele chestii..

  • PÍZDĂ, pízde, s.f. (Vulgar) Vulvă. (macedorom. chizdă; < sl., cf. bg. dialectal, slovac., ceh., pol. pizda, rus. pizdá)
  • pízdă (pízde), s.f. – Organul genital femeiesc. – Mr. chizdă. Sl., cf. bg. dialectal, slov., ceh., pol. pizda, sb. pižda, rus. pizdá (Miklosich, Slaw. Elem., 35; Cihac, II, 260; Vasmer, II, 355). – Der. pizdi, vb. (a o încurca, a o păți).
  • a face pizda mare (la ceva) expr. (adol., obs.) a pierde timpul (cu ceva).
  • a fute calul în pizdă expr. (obs.) a avea necazuri, a da de bucluc, a fi la ananghie.

.. via DexOnline ..

.. in primu’ rand, lipseste o definitie, relativ simpla si observabila de noi in fiecare zi, peste tot unde mergem.. iata o reprezentare grafica..

.. destul de clar?.. i hope so.. ca eu unul m-am cam saturat de ele.. toate femeile se plang ca sunt tratate ca un obiect si ca, barbatii sunt superficiali atunci cand aleg sa aiba o relatie cu o femeie – fie ea si de o noapte.. dar in realitate toate femeile vor sa fie pizde.. oricum, dezvoltam mai jos..

.. in al doilea rand, da.. discutia pleaca de la organul genital feminin.. se vede treaba ca tipele, incepand cu varsta de 16-17 ani, se simt oarecum deranjate de aspectul labiilor, le jeneaza cand se imbraca si au senzatia ca – estetic vorbind – sunt urate.. in traducere ad labam – nu le place cum arata pizda, si au senzatia ca nici celorlalti..

.. abordarea din articolul mai sus mentionat este una profesionala, strict medicala – fie ca vorbim de chirurgie sau impact psihologic al interventiei, sau lipsei acesteia.. presupun ca totul e subiectiv, dar puteti sa va dati cu parerea in ceea ce priveste existenta necesitatii unei astfel de interventii, desi mentionez ca nu cunosc varsta posesoarelor organelor din galerie..

.. imagini ..

.. bun, am terminat cu partea obiectiva a articolului, trecem mai departe.. de ce abordarea subiectului?.. eu nu am probleme cu articolul, sau autorul.. eu am probleme cu pizdele.. si da, daca esti un mamifer, de sex feminin, apartinand speciei homo sapiens sapiens atunci este vorba de tine.. toate femeile din ziua de azi sunt pizde, sau vor sa devina una..

.. am promis ca dezvolt.. si ma tin de promisiune.. uitati-va atent la poza de mai sus..

  • tipa are o piele perfecta, fara un rid, sau un semn – includem si fata aici, alias tenul.. catifelata si fina ca funduletul unui bebelus..
  • are sanii perfect rotunzi si obraznici..
  • are un pierce micut, cu bila in buric..
  • are unghii lungi si ingrijite, senzuale si cu manichiura french..
  • e pensata, machiata si vopsita la par
  • si cel mai important, sta in patru labe, asteptand parca sa vina cineva din spate sa o faca fericita..

.. e destul de succinta, si am putea tot dezvolta, dar per total asta e definitia pizdei.. nu a femeii.. diferentele sunt imense.. si cum am zis, toate femeile vor sa fie pizde..

.. de dimineata pana seara, doar la asta se gandesc.. ce tratament de infrumusetare sa faca, cum sa isi vopseasca parul, unde sa isi mai bage silicon sau botox, unde sa isi mai faca gaura pentru pierce-uri sau cercei, unde si cum sa isi faca manichiura, unde sa iasa in oras sa fie vazuta si apoi.. da.. partea de final de seara.. statul in patru labe..

.. si cica tipii sunt superficiali pentru ca le plac asemenea femei.. pai numa’ din astea mai gasesti.. unde moartea capriorii mele mai vedeti voi femei serioase?.. dada, stiu.. in momentu’ asta femeile ma injura zicand ca.. gasesc scuze tipilor, ca mai sunt si exceptii.. o gramada de cacat verbal.. ca sa nu zic logoree..

.. nu caut scuze tipilor.. pentru ca-s disperati dupa pizda.. daca n-ar fi, nu ar fi o asemenea oferta variata pe piata.. daca cititi un pic de management, o sa vedeti logica: unde exista cerere, apare si oferta.. asta e regula producatorilor, asa obtii profit in urma prestarii de servicii si vanzarii de produse.. si am ajuns unde voiam..

.. pizda e de vanzare.. e cel mai cunosut si larg comercializat produs.. chiar Aristotel a zis-o..

Daca femeile nu ar existatoti banii din lume nu ar avea sens.

.. insa, a zis-o subtil.. si se referea per total.. la femeie.. mereu au fost de vanzare, si fiecare femeie avea pretul ei.. un cal, un teren, 10 mii de galbeni, un razboi de ani si ani.. dar pret avea.. prosti erau barbatii ca plateau atata.. si prosti sunt si acum.. deci, per total, proverbul acela englezesc e gresit..

money makes the world go ’round

.. de fapt, lumea intreaga se invarte in jurul pizdei.. si femeile, atente la pret – caci atunci cand vorbim de pizde, nu vorbim de femei care au valoare unde conteaza – incearca sa isi ridice pretul.. au trecut prin diferite metode si etape.. operatii estetice, implanturi de silicon, implanturi de par, vopsire de par, unghii, pierce, etc. si acum au ajuns la?.. exact.. pizda..

.. cat de proasta.. curva.. si mai ales uzata sa fi.. ca la 16-17 ani sa te duci la chirugul plastician sa i zici: “stiti, ma cam jeneaza pidza, s-a uscat pe laterale si ma deranjeaza cand imi iau colantii mulati pe Corso ca sa ma vada sponsorii.. nu ati vrea sa mai decupati de acolo sa nu ma stie lumea dupa kilometraj?”..

.. si prostia nu se opreste aici, si-au facut si un loc de discutii online.. in care femeie isi dau sfaturi intre ele.. cum arata, cum ar trebui sa arate, daca sa isi faca interventia, cat costa, etc.. dar nu ma credeti pe cuvant, aruncati o ocheada..

.. Forum ..

.. iar pizdele au si scuze bune pregatite.. sunt ce sunt, pentru noi, barbatii.. sunt aranjate, ingrijite si sexy, pentru noi.. si nu gatesc, sau fac curat pentru ca e demodat, ele sunt femei independente.. oricum, cu unghiile alea ma mir ca se pot sterge la cur.. desi, nu m-ar mira daca nu o fac..

.. so, per total.. barbatii sunt dobitoci pentru ca  sunt atat de disperati si gandesc cu capul de jos.. si primesc ce merita.. iar tipele, sunt tratate asa cum sunt, si asa cum merita – ca niste jucarii sexuale cu termen de expirare..

.. urasc persoanele de genul asta, au un intelect la nivel de maimuta.. si, din pacate, sunt din ce in ce mai multi in jur.. mi-e groaza de ce urmeaza, si mi-e scarba sa ies pe strada sa ii vad si sa le admir comportamentul si fitzele..

.. insa, nu pot sa nu ma intreb.. femeile.. femeile adevarate.. pe unde s-au ascuns?.. desi, nu le condamn.. si mie imi vine sa fac acelasi lucru.. am ajuns sa imi fie drag sa ma pun in pat, si groaza sa ma trezesc.. ca nu stiu ce mai aduce ziua urmatoare..

later..

11 thoughts on “Pizda..

  1. sa mor eu ce tot va luati de neo are dreptate ce scrie pe forum in ziua de azi numai delea care vor la muie sunt nu mai sunt normale la bostan toata ziua sex sex da eu le inteleg ca cam majoritatea is curve da toata ziua sa iti rupa pla da ce maine poimaine o sa le vezi ex::pe prietena ta ,,,cu alti barbati rupandule pla sau :::cu vibratoru in geanta ca ea nu rezista nici doua min fara pla ca ea trebuie sa isi revigorizeze pizda si labiile asta este adevaru shi nu va mai luati de neo ca el scrie adevarul bft. Neo tineo tot asa……

    Like this

  2. uitete shi tu toate femeile unbla in ziua de azi dupa pula ce sa le mai zici le dai 1 mil shi iti sug pla de rup ce sa le faci cand nau ce face cauta pula ca caii sau ca maimutele.

    Like this

  3. inca o dovada ca pizdele sunt cretine:

    ati vazut voi un barbat care isi taie din sula?
    eventual da s-o umfle.

    cum se simte sexul dupa?

    sau aveti amanti asa de batrani si prosti incat n-ati aflat ca labiile sunt zona erogena?

    va mai trebuie o operatie de bagat plastic in tatze si deveniti bionice, iar zone erogene ciuciu.

    Like this

    • .. revolta-te. dar nu imi jigni inteligenta, sau cel putin daca o faci, hai cu o replica mai buna decat “Daca tot ai dat de discutia aia pe forum, ai citit macar ce scrie acolo? Sunt femei deranjate de marimea labiilor lor.”.. cu alte cuvinte, m-am bagat si eu in seama – in necunostinta de cauza – ca tanga-ul in ochiul maro, ca ma plictiseam si nu aveam ce face..
      .. si cred ca ai prins ca nu vorbeam de femeile cu probleme serioase, alea oricum au alte prioritati.. dar ai tinut neaparat sa te iei de mine, ca de.. pentru barbati, e subiect tabu – cum sa imi permit io sa zic, nu?..
      .. puteam la fel de bine sa vorbim de implanturi de penis – daca e sa schimbam sexul in discutie – si tot asa scriam, ca-s dobitoci.. dar voi, muierile, nu vedeti decat discriminare peste tot, si sariti ca muscate de cur de fiecare data cand va este mentionata specia in articole care, da, critica..

      Like this

  4. Eu nu zic niiiiiiiiiimic decat tinereeeeeeeeeeeeeee se scrie *stii, nu sti but I know.. you don`t give a shit. :)
    neo -> na ma, happy now? :))..

    Like this

  5. @Hubbis imi place cum incepi.. esti total impotriva gandirii mele.. in caz ca nu stiai, I don’t give a shit.. si daca tot am inceput asa, te anunt ca.. n-ai prea ramas cu nimic din articolul meu, dar nu-i nimic, ca eu sunt mai prost asa.. o sa mai ai sanse sa recuperezi.. desi nu stiu daca te ajuta, nu prea ai cu ce..
    .. da’ ar fi bine sa te trezesti la realitate si sa te intorci din tinutul magic, de poveste, unde porcii trec in zbor si arunca cu sunca si branza pentru micul dejun..
    .. tu stii definitia chirurgiei estetice?.. e latura aia a medicinei care se ocupa cu modificarea aspectului fizic al persoanelor.. na, cat de frustrat sa fi sa nu iti placa nici macar de tine cum arati?.. ti dai seama de altii ce parere ai.. si eu nu vorbeam de femei de peste 40 de ani cu copii – plus ca dk stau ma gandesc mai bine, si eu am iesit pe gaura lu’ maica-mea, si nu o fugit la doctor sa i-o repare.. sau poate a ta s-a dus, cine stie.. – vorbeam de pizdele astea care da, au kilometrajul dat peste cap.. si de fiecare data cand i se nazare, se duce la medic sa ii dea jos bordul, sa il puna pe 0 iar.. vorba aia.. si-asa de fiecare data cand si-o spala, e ca noua.. operatia ii mai lipsea..
    .. nu stiu de ce tineai neaparat sa arati ca esti femeie si proasta in acelasi timp.. bine, al doilea atribut nu-si avea rostul, am zis femeie.. dar era necesar pentru clarificare.. si instinctul tau de turma nu ma impresioneaza.. iar daca te-ai simtit atacata, e problema ta.. acum, daca te simti atacata, macar ai motiv.. si din nou, I don’t give a shit..

    Like this

  6. Daca faci operatia pentru ca ai kilometrajul dat de pe cap si crezi tu ca in urma operatiei vei parea ca avand un kilometraj normal, nasol.
    INSA sunt total impotriva gandirii tale…Unele femei chiar au probleme din cauza unor labii prea mari [nu ai labiile mari doar daca ti-ai tras-o cu 345783475 de ori, nu despre asta e vorba] si o operatie LE AJUTA.
    Daca tot ai dat de discutia aia pe forum, ai citit macar ce scrie acolo? Sunt femei deranjate de marimea labiilor lor. Asta nu e o operatie facuta dintr-un moft, ci din necesitate. Sau dupa nastere ti se poate ‘sectiona’ o labie, vazusem un documentar la tv, deci chiar nu e o operatie strict de pitzipoance.

    Like this

Leave a Reply

